راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نگاهی به اپلیکیشن «ستاره یک» / امکان تهیه بلیت اتوبوس در نسخه جدید این اپلیکیشن

شرکت ستاره اول به ارائه خدماتی ازجمله فروش انواع مدل‌های شارژ و همچنین سیم‌کارت می‌پردازد. با پیشرفت تکنولوژی و رونق گرفتن اپلیکیشن‌های پرداخت، این شرکت تصمیم گرفت علاوه بر کد یو‌اس‌اس‌دی # ۱ *، این بار با «اپلیکیشن ستاره یک» وارد این حوزه شود.

این اپلیکیشن قابل نصب روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS است. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از طریق کافه بازار، سیب‌اپ و به صورت مستقیم از سایت ستاره یک اقدام کنید.

.

امکانات «اپلیکیشن ستاره یک»

خرید شارژ کلیه اپراتورها، شارژ فوق‌العاده، جوانان و بانوان ویژه مشترکین همراه‌اول، شارژ اضطراری، بسته اینترنتی کلیه اپراتورها، پرداخت قبض تلفن همراه، استعلام مانده بسته و فروش سیم‌کارت با امکان تحویل درب منزل از امکانات «اپلیکیشن ستاره یک» است.

همچنین ارائه خدمات غیر اپراتوری همچون پرداخت قبوض خدماتی و جریمه، خرید بلیت هواپیما و اتوبوس، خرید انواع بیمه‌نامه‌ها، کارت به کارت و نیکوکاری از دیگر امکانات این اپلیکیشن است. از دیگر ویژگی‌های اپلیکیشن ستاره یک می‌توان به کیف پول الکترونیکی اشاره کرد. این کیف پول با عدم نیاز به تکرار ورود شماره کارت و رمز دوم به تسهیل فرآیند خرید شارژ و بسته اینترنتی کمک می‌کند.

«اپلیکیشن ستاره یک» به تازگی امکان تهیه بلیت از تمامی پایانه‌های اتوبوسرانی کشور را برای کاربران خود فراهم کرده است. همچنین برای سفرهای زمینی به کشورهای همسایه نیز از طریق این اپلیکیشن می‌توان بلیت تهیه کرد.

استفاده‌کنندگان از کد یو‌اس‌اس‌دی #1* و اپلیکیشن ستاره یک، به ازای هر تراکنش از امتیازاتی برخوردار می‌شوند که با تبدیل این امتیازات به شانس در منوی جایزه اپلیکیشن و کد یو‌اس‌اس‌دی می‌توانند در هر کدام از قرعه‌کشی‌ها شرکت کنند.

12 دیدگاه
  1. آرش می‌گوید

    سلام خواهشا پیگیری کنید اصلابازنمیشه اینومیزنه(متاسفانه برنامه متوقف شد)

  2. زهرا می‌گوید

    سلام دوستان برنامه عالیه هستش اگه دوست داشتید کد معرف منو بزنید موقع ثبت نام:ehcc21
    با سپاس

  3. ناشناس می‌گوید

    من برنده آیفون شده ام اما شماره میخواهد من ارسال میکنم اما نه میشود

  4. نگین می‌گوید

    سلام باکد قرعه کشی که به ما تعلق داره چطور میشه تو قرعه کشی ثبت نام کرد؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.