راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

هزارمین تراکنش موفق در بازار تبادل رمزارز همراستا ثبت شد / همراستا به ده‌هزارمین تراکنش، پاداش بیت‌کوینی می‌دهد

با گذشت حدود یک ماه از رونمایی بازار آنلاین تبادل رمزارز همراستا، تاکنون هزار خریدوفروش موفق در این بازار صورت گرفته است.

به گزارش روابط عمومی همراستا، امید دبیری‌نژاد، مدیر مارکتینگ همراستا با اعلام این خبر بیان کرد: «بازار آنلاین تبادل رمزارز همراستا در نمایشگاه الکامپ در دسترس عموم قرار گرفت و به کاربران معرفی شد. با گذشت حدود یک ماه از معرفی این سرویس علی‌رغم اینکه اقدام خاصی جهت تبلیغات صورت نگرفت موفق به جذب حدود ۶۰ کاربر فعال شدیم و تا این لحظه هزار تراکنش موفق در این سرویس انجام شده است.»

ببینید: گزارشی از حضور همراستا در الکامپ

او ادامه داد: «استقبال فعالان رمزارزی از این سرویس بسیار خوب بوده و با چنین شیب رشدی امیدواریم به‌زودی بازار آنلاین تبادل رمزارز همراستا به عمق مناسبی برسد و به قطب اصلی تبادل رمزارز در کشور تبدیل شود. به پاسداشت حمایت و استقبال کاربران و همچنین جهت ترغیب بیشتر آنان به استفاده از این سرویس یک طرح تشویقی آماده شده و در نظر داریم به ده‌هزارمین درخواست خرید یا فروش موفق درترید همراستا بیت‌کوین هدیه دهیم. جزییات و مقدار دقیق این پاداش از طریق ایمیل به کاربرانی که ثبت‌نام کرده و فرایند احراز هویت خود را تکمیل کرده‌اند اطلاع داده خواهد شد.»

به گفته دبیری‌نژاد، این سرویس برای تمام افرادی که فرایند ثبت‌نام و احراز هویت را انجام داده باشند قابل‌استفاده است و امکان خریدوفروش بیت‌کوین را برای آنان فراهم می‌کند.

او افزود: «هرچند معتقدیم امکان خریدوفروش هوشمند به منصفانه‌ترین قیمت و ظاهر ساده و کاربرپسند این سرویس کاربران را به استفاده از آن ترغیب خواهد کرد امیدواریم طرح تشویقی فوق کاربران را به استفاده بیشتر و روزمره از این سرویس متمایل کند. در طراحی ظاهر بازار بیت‌کوین همراستا از وب‌سایت‌های مشهور جهان که برای کاربران ایرانی شناخته شده هستند الگوبرداری کرده‌ایم.»

بر اساس گفته‌های دبیری‌نژاد، تمرکز همراستا بر ساده نگه‌داشتن فرایند ثبت درخواست در این بازار بوده است تا کاربران به ساده‌ترین شکل بتوانند نسبت به خریدوفروش بیت‌کوین اقدام کنند. با این حال همراستا برای کاربرانی که تا به حال از چنین سرویس‌هایی استفاده نکرده‌اند در حال تدوین آموزش‌هایی است که به‌صورت دوره‌ای در وب‌سایت همراستا منتشر خواهد شد.

1 دیدگاه
  1. علی ربیعی می‌گوید

    ما که هر بار خواستیم تست کنیم اصلا بالا نیومده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.