راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دومین همایش اصول فریلنسینگ در منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود / چگونه به‌صورت فریلنس کسب درآمد کنیم؟

دومین رویداد فریلند و گردهمایی فریلنسرهای ایران 28 و 29 شهریورماه در منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود.

امسال نیز مانند سال گذشته رویداد اصول فریلنسینگ در منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود. هدف فریلند این است که راه و روش درآمدزایی به‌صورت فریلنس را یاد دهد. در این همایش دو روزه قرار است کارگاه‌ها، سخنرانی‌ها و بخشی به‌عنوان گیگ‌تاک برگزار شود.

در بخش کارگاهی قرار است درباره اشتباهات رایج در فریلنسینگ، چگونگی استفاده بهتر از توییتر برای فریلنسرها، تولید و ویرایش ویدیو و درآمدزایی، کسب درآمد از گوگل‌ادز برای فریلنسرها، مهارت‌های مورد نیاز یک طراح محصول، راه ورورد به عکاسی و غیره صحبت شود.

سخنرانان این کارگاه الهام غفارزاده، مسئول آموزش در پونیشا؛ نیما شفیع‌زاده، بلاگر و بازاریاب محتوایی، ایلیا وکیلی، مشاور مدیرعامل داتین، سعید پورقربان، بنیانگذار کارما استودیو، مهدی برهمندپور، عکاس، میلاد احرام‌پوش، مدیر سایت جی‌اس‌ام، افشین حسینقلی نژاد، بنیانگذار ادنگاه و کیارش آمالی وند، مؤسس کاش‌دیزاین هستند.

در بخش سخنرانی نیز قرار است به این سؤالات جواب داده شود که «چطور برای خود یک شغل مطمئن ایجاد کنم؟‌»، «چطور برای خدمات خود بازاریابی کنم؟»، «چطور ارتباط موثری ایجاد کنم؟»، «سبک زندگی خود را چگونه بهتر کنم؟»، «چطور در خانه شغل پردرآمدی برای خود ایجاد کنم؟» و «آیا من هم باید از ایران مهاجرت کنم یا نه؟»

‌در این بخش مریم کشت‌پرور، مدیر عامل رایزن پارس، بهناز آریا، رییس کمیسیون افتا (امنیت) نظام صنفی، تبسم لطیفی، بنیانگذار مامان‌پز، علی آجودانیان، بنیانگذار ویرگول، پارسا جانباز، مدیر اجرایی علی‌بابا، ثنا خالصی، بنیانگذار و مدیرعامل کُمُدا، شاهین طبری، مؤسس شرکت چارگون، شبنم طباطبایی، مؤسس و مدیر شرکت رادمان؛ جلال روحانی، متخصص رشد و تحول دیجیتالی، اسما کروبی، مؤسس تیارا استودیو و ریحانه وحیدیان، پژوهشگر شهر هوشمند و استارت‌آپ‌های شهری صحبت می‌کنند.

گیگ‌تاک اولین‌بار در مدرسه استانداردهای وب متولد شد و امسال برای اولین‌بار در فریلند نیز برگزار خواهد شد، در این بخش قرار است در مورد حواشی، موضوعات همایش و همچنین موضوعات فریلنسینگ با شرکت‌کنندگان صحبت و تعامل شود.

این رویداد 28 و 29 شهریورماه در منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند با استفاده از کد تخفیف free-ponisha از طریق این لینک ثبت نام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.