راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رویداد «سامیت تحول شعبه» با محوریت چگونگی پیشرانی صنعت مالی، بازآفرینی و بازسازی فناوری‌های بانکداری خرد برگزار می‌شود

رویداد «سامیت تحول شعبه» با محوریت چگونگی پیشرانی صنعت مالی، بازآفرینی و بازسازی فناوری‌های بانکداری خُرد و ایجاد شعبه و تجربه بانکداری خرد آینده ۱۹ و ۲۰ مردادماه برگزار می‌شود.

«سامیت تحول شعبه»، قصد دارد بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری را برای گفت‌وگو به منظور ایجاد روش‌های سودمندی و کارآمدی شعبه‌ها گردهم آورد. در این رویداد کنفرانسی تحت عنوان مدیریت سوپر مارکت‌های مالی نیز برگزار خواهد شد و سخنرانان راهکارهایی را بر پایه مطالعات موردی و افکار و دغدغه‌های رهبران صنعت مالی کشور ارائه خواهند داد.

.

در سامیت تحول شعبه چه می‌گذرد؟

در روز اول برگزاری رویداد سامیت تحول شعبه امیر آقایی، دبیر شورای سیاست‌گذاری این رویداد به سخنرانی می‌پردازد. «شعبه؛ گاهی دور گاهی نزدیک … اندر احوالت کپیتال وان» عنوان سخنرانی آقایی خواهد بود. «تأثیر همگرایی دیجیتال بر تحول کانال‌های Teclo-bank» نیزعنوان سخنرانی مصطفی امینی، مشاور تحول دیجیتالی بانک انصار در این رویداد نام گرفته است.

در ادامه حسین رحمتی، عضو هیات مدیره بانک رفاه با محوریت «بانکداری آینده؛ تحول شعب» و رضا قربانی، بنیان‌گذار شبکه عصر تراکنش با عنوان «بانک 0.4؛ بازگشت به اصول اولیه بانکداری» به ارائه سخنرانی خود می‌پردازند.

مصطفی ثابتی، مدیر مرکز فین‌تک بانک انصار نیز در این رویداد حضور دارد. «شعب بانک بعد از تحول دیجیتالی» عنوان سخنرانی او خواهد بود. در ادامه مصطفی مرشدی، دکترای بازاریابی بین‌الملل و مترجم کتاب نقشه راه تحول دیجیتال نیز درباره شاخص‌های کلیدی موفقیت در تحول شعب صحبت می‌کند.

محمد مرادبیات، مدیرعامل مرکز فابا نیز به بیان تجربیات موفق سوپرمارکت‌های مالی در دنیا خواهد پرداخت. خانم دلبرنیروشک، دکترای تحول بالینی از آمریکا با عنوان سخنرانی «استراتژی تجربه کارکنان در تحول شعب با رویکرد کوچینگ عملکرد» در این رویداد حضور خواهد داشت.

در پایان سخنرانی‌های روز اول حامد بختیاری، رئیس دایره پژوهش بانک سینا درباره مدیریت تجربه مشتری در امنی چنل صحبت می‌کند و محمدجواد ثابتی، مدرس دانشگاه، پژوهشگر نوآوری و مشاور مدیریت از پنج قانون رهبری تحول برای نوآفرینی شعب می‌گوید.

روز اول این رویداد با برگزاری پنل آینده شعب ایرانی: سودآور یا زیان ده؟ با محوریت از تراکنش به تجربه محوری و بررسی ساختاری طراحی داخلی بر پایه رضایت مشتری با حضور مصطفی امینی، رسول قربانی، حامد بختیاری، مصطفی مرشدی و حسین رحمتی به پایان می‌رسد.

.

روز دوم رویداد سامیت تحول شعبه

نقش سوپرمارکت های مالی در تحول شعب

در ابتدای روز دوم محمدرضا نورشید، هم‌بنیانگذار استارت‌آپ رده درباره امکان مقایسه در سوپرمارکت‌های مالی آنلاین صحبت خواهد کرد. «چرا طرح‌های سوپرمارکت مالی در ایران با اقبال مواجه نشد؟» نیز عنوان سخنرانی محمد محرابیون، مشاور دپارتمان تجارت الکترونیک شرکت مهندسی یاس ارغوانی در رویداد سامیت تحول شعبه است. ایمان ارسطو از بانک سامان نیز از تجربه سوپر مارکت مالی در ایرن در مورد کاوی بانک سامان می‌گوید.

هوش مصنوعی و شعبه های آینده

آرمان فاطمی، مدیرعامل واکاویک از هوش مصنوعی در خودکارسازی فرآیندهای شعب می‌گوید و در ادامه پژمان مقبل زاده، مدیر ارشد دفتر پروژه‌های سیستم‌های اطلاعات ایرانسل با عنوان «استخدام بانکدار جدید را متوقف کنید، دیگر نیاز ندارید؟!» به سخنرانی خواهد پرداخت.

«آنالیز نوآوری شعب به کمک BABOK-V3» محور صحبت‌های محمد احمدزاده، مدرس و مشاور در این بخش خواهد بود.

بازاریابی، فروش و بازهم تجربه مشتری

همچنین در این رویداد محمدحسین جبل عاملی، متخصص برندسازی و رفتار مشتری با عنوان «بازاریابی تجربه به جای محصول؛ بازطراحی شبکه شعبه برای مشتری»، سخنرانی خواهد کرد. عنوان سخنرانی امیرحسین ثقه السلامی، مشاور رشد کسب‌وکارها نیز در این رویداد «شعبه‌های نوین؛ درگیر ساختن بیشتر مشتری باگیمیفیکیشن»  نام گرفته است. در پایان هادی احمدی، هم‌بنیانگذار استارت‌آپ رده با عنوان «مهندسی مجدد فرآیندهای شعبه در حوزه ارائه تسهیلات با رویکرد آنلاین به سخنرانی می‌پردازند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام در این رویداد به این صفحه مراجعه  کنند. همچنین برای آگاهی از زمان دقیق برنامه‌های این رویداد می‌توانید این فایل پی‌دی‌اف را دانلود کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.