راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جهرمی: نقل‌وانتقال مالی شرط‌بندی در شبکه بانکی کشور انجام می‌شود

آذری جهرمی گفت: «نقل‌وانتقال مالی شرط‌بندی در حال حاضر دارد در شبکه بانکی کشور انجام می‌شود.»

محمدجواد آذری جهرمی، در گفت‌وگویی که با روزنامه ایران ورزشی داشته خبر از افشای پشت‌پرده شرط‌بندی‌ها گفت و تاکید کرد به‌زودی اطلاعاتی را درخصوص این تبادلات که در فضای بانکی انجام می‌شود، منتشر خواهد کرد. بخشی از این گفت‌وگو در ادامه آورده می‌شود.

توییتی درباره شرط‌‍بندی گذاشته بودید، در فوتبال. فکر می‌کنید نیاز نیست حداقل در این موضوع سازماندهی صورت بگیرد که این اتفاقات نیفتد؟

من به زودی از پشت‌پرده این‌ها خواهم گفت.

 

امکان ندارد الان به بخشی از این پشت‌پرده‌ها اشاره کنید؟

زمانش که برسد می‌گویم. دارم تحلیل می‌کنم. یک اتفاق واقعاً شومی است.

 

در بیشتر خانواده‌ها اپیدمی شده است.

دارد اپیدمی می‌شود. ضرر‌وزیان‌های زیادی می‌بینند. چند روز پیش که سوار ماشین شده بودم، راننده با من صحبت کرد، پدر و مادری برای من نامه نوشته بودند. به عنوان دو نفر بازنشسته این همه زحمت کشیده بودند اما پسرشان در این حوزه‌ها فعالیت کرده بود. برخی اخبار را می‌شنویم که مثلاً فلان شبکه وجود دارد. این سایت‌ها در حال حاضر فیلتر است، وقتی سایت فیلتر است یعنی سیاست‌های فعلی ما پاسخگو نیست و اقدامی جدی‌تر باید انجام شود. حالا ما با استفاده از تحلیل اطلاعات کارهایی انجام داده‌ایم و به نتایج خیلی خفنی رسیده‌ایم. به زودی خواهیم گفت.

 

اتحادیه فوتبال کارهایی دارد انجام می‌دهد در زمینه شرط‌بندی‌ها. با آنها مذاکره‌ای داشته‌اید؟

شرط‌بندی فقط برای فوتبال که نیست. در همه عرصه‌هاست و در همه عرصه‌ها باید مدیریت شود. نقل‌وانتقال مالی شرط‌بندی در حال حاضر دارد در شبکه بانکی کشور انجام می‌شود. بحث زیاد است اما باید به موقع درباره‌اش صحبت کرد.

 

یعنی می‌شود جلوی این نقل و انتقال‌های مالی را گرفت؟

بله، می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.