راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کارت‌ اعتباری اپل در اوایل آگوست روانه بازار خواهد شد

اپل با همکاری گلدمن ساکس قصد دارد که کارت اعتباری خود به نام «اپل‌کارت» را در دوهفته اول آگوست راه‌اندازی کند.

در ماه مارس، اپل در رویدادی در دفتر مرکزی خود، از کارت اعتباری جدید خود رونمایی کرد. دیوید سولومون، مدیرعامل گلدمن‌ساکس، که با همکاری اپل این کارت اعتباری را تولید خواهند کرد، در این مراسم حضور داشت و اپل اعلام کرد که در این تابستان، محصول جدید را روانه بازار خواهد کرد.

این کارت اعتباری، از دیگر خدمات آنلاینی است که اپل ارائه می‌دهد و به حفظ کاربران فعلی آیفون در استفاده از محصولات آن کمک می‌کند و محبوب‌ترین محصول برای مصرف‌کنندگان رو به رشد در بانک سرمایه‌گذاری گلدمن‌ساکس خواهد شد با اینکه هیچ کدام از این دو شرکت در این باره توضیحاتی ارائه ندادند.

یکی از افرادی که در پروژه اپل‌کارت حضور دارد گفت که اپل بخش نرم‌افزاری قسمتی که کاربر با آن در ارتباط است را برعهده دارد و گلدمن‌ساکس، مسئول بک‌اند پروژه است و سرویس‌های مالی را از طریق ابزارهای API در دسترس اپل قرار می‌دهد. این کارت‌ اعتباری، از طریق کیف پول‌های آیفون قابل استفاده خواهد بود و البته برای پرداخت به فروشندگانی که پرداخت‌های غیرتماسی را قبول نمی‌کنند نیز کارت‌های فیزیکی تیتانیومی وجود خواهد داشت.

اپل‌کارت طراحی شده تا با ارائه ارتباطات نرم‌افزاری پیچیده، خریدها و مانده‌حساب را ردیابی کند و از کارت‌های اعتباری دیگر پیشی بگیرد. به گزارش CNBC این محصول دارای ویژگی‌های کاربرپسند است که کاربران را تشویق می‌کند که بدهی نداشته باشند و یا با پرداخت سریع، آن را جبران کنند. بدین ترتیب از نظر افراد در دنیای مالی، برای بانک‌ها دشوار خواهد بود که از این محصول کسب درآمد کنند.

افراد می‌توانند با آخرین ورژن نرم‌افزار آیفون، آی‌او‌اس 12/4، برای دریافت این کارت ثبت‌نام کنند. ادغام کیف پول اپل‌کارت برای آی‌او‌اس 13 نیز امکان‌پذیر خواهد بود که در پاییز سال جاری، این ورژن جدید همزمان با آیفون‌های جدید به بازار خواهند آمد. به گفته فرد حاضر در این پروژه، این کارت در حال آزمایش است.

منبع: CNBC

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.