راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

انجمن علمی کارآفرینی نوین ایران، عضو می‌پذیرد

انجمن علمی کارآفرینی نوین ایران قرار است به‌عنوان نهاد علمی در بحث مشاوره، قانون‌ومقررات، برگزاری همایش و نشریات علمی و پژوهشی مشارکت کند.

انجمن علمی کارآفرینی نوین ایران که از کمیسیون انجمن‌های علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مجوز خود را دریافت کرده، عضو می‌پذیرد. هدف از تشکیل این انجمن یکپارچه‌سازی تلاش همه متخصصان کارآفرینی و نیز کارآفرینان کشورمان به‌منظور اشاعه فرهنگ کارآفرینی، توسعه دانش و پژوهش‌های کاربردی، ارتقای کیفی نیروهای متخصص، طراحی راهکارهایی برای تسهیل مسیر کارآفرینی، کمک به توسعه کسب‌وکارهای نوین و نوپا، همکاری با سازمان‌های مشابه داخلی و خارجی و بهره‌گیری از توان و استعدادهای ملی برای غلبه بر مشکلات جاری در حوزه کارآفرینی است. همچنین این انجمن قرار است به‌عنوان نهاد علمی در بحث مشاوره، قانون‌ومقررات، برگزاری همایش و نشریات علمی و پژوهشی مشارکت کند.

انتخابات اعضای هیات مدیره انجمن شهریورماه برگزار می‌شود و همه محققان و متخصصانی که به‌گونه‌ای با حوزه و یا دانش موضوع انجمن سروکار داشته و یا علاقمند به توسعه نظام‌های مرتبط هستند، می‌توانند در قالب پیوسته، وابسته و دانشجویی به عضویت انجمن درآیند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت www.iranesa.ir مراجعه و یا با شماره 09210140272 تماس حاصل کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.