راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

 آکادمی و مرکز نوآوری ققنوس چه خدماتی ارائه می‌دهند؟

مدیرفنی ققنوس در کارگاه خود درباره تهیه سپیدنامه‌هایی که مبتنی بر شبکه ققنوس است توضیح داد. همچنین به آکادمی و مرکز نوآوری ققنوس اشاره کرد که به‌گفته او این مجموعه‌ها به بلوغ استارت‌آپ‌ها کمک می‌کند.

سخنرانی محمدجواد صمدی‌راد، با موضوع تدوین سپیدنامه توکن در شبکه ققنوس، در بیست‌وپنجمین نمایشگاه الکامپ در غرفه قفنوس برگزار شد.

صمدی‌راد در این کارگاه تاریخچه‌ای از انتشار سپیدنامه ققنوس را توضیح داد و گفت: «بخش جدی سپیدنامه بیان مساله است. هر توکن برای پاسخ به یک نیاز باید تدوین شود. این بیان مساله به تشریح فضای کسب‌وکار، قوانین و رگولاتورهای مرتبط و نقش و جایگاه ذی‌نفعان اشاره می‌کند.»

به‌ گفته صمدی‌راد پلتفرم ققنوس اکنون درجایی قرار گرفته که تمام الزامات را در حوزه کرادفاندینگ دارد و می تواند در تامین مالی شرکت‌ها ورود کند. در این راستا امروز تفاهم همکاری با خانه نوآوری را هم امضا کردیم تا فضای منفعت را شکل دهیم..

ببینید:نگاهی به فعالیت‌های ققنوس در الکامپ ۹۸ / گزارش ویدئویی

او گفت: «از جمله برنامه‌های ققنوس که به بلوغ استارت‌آپ‌ها هم کمک می‌کند، دو حوزه آکادمی ققنوس و مرکز نوآوری است. در آکادمی ققنوس آموزش‌های مدونی داده می‌شود که معمولا در سازمان‌ها با این دوره‌ها شروع به‌کار می‌کنیم. اتفاق بعدی نیز حوزه مرکز نوآوری ققنوس است که در این مرکز سه برنامه توسعه اکوسیستم ققنوس، اسپانسرشیپ و استخر ایده برای جذب فعالان.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.