راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پلتفرم e-KYC یوآیدی، الگوریتم تشخیص زنده‌بودن تصویر خود را در الکامپ ۹۸ معرفی می‌کند

اضافه شدن الگوریتم تشخیص زنده‌ بودن تصویر در پلتفرم احراز هویت دیجیتال یوآیدی به طرز چشم‌گیری درجه امنیت سرویس احراز هویت غیرحضوری (e-KYC) موجود در این پلتفرم را بالابرده است. از این الگوریتم در نمایشگاه الکامپ ۹۸ رونمایی خواهد شد. 

بعد از رونمایی از اولین سرویس احراز هویت غیرحضوری کشور در نمایشگاه فاینکس ۹۸، پلتفرم احراز هویت دیجیتال یوآیدی قصد دارد از الگوریتم پیشرفته تشخیص زنده بودن تصویر (Liveness Detection) در نمایشگاه الکامپ ۹۸ رونمایی کند.

به گفته مدیران پلتفرم یوآیدی اضافه شدن این الگوریتم پیشرفته در پلتفرم احراز هویت دیجیتال یوآیدی به طرز چشم‌گیری درجه امنیت سرویس احراز هویت غیرحضوری (e-KYC) موجود در این پلتفرم را بالا برده و چارچوب پیشنهادی آنها برای احراز هویت غیرحضوری را قابل اطمینان‌تر می‌کند.

با استفاده از این ویژگی جدید، هوش مصنوعی توسعه داده شده در پلتفرم یوآیدی تشخیص می‌دهد که کاربر خودش در همان لحظه در حال انجام فرآیند احراز هویت بوده و در نتیجه احتمال اینکه جاعلان و کلاهبرداران بتوانند از عکس‌ها یا ویدیوهای باکیفیت دیگر افراد، سوءاستفاده کنند به صفر می‌رسد.

.

پلتفرم احراز هویت دیجیتال یوآیدی چه می‌کند؟

پلتفرم احراز هویت دیجیتال یوآیدی یک پلتفرم رگ‌تک و اولین راهکار احراز هویت دیجیتال (e-KYC) در ایران بوده که در عین حفظ حریم شخصی کاربران زیرساخت لازم برای افزایش سطح خدمات غیرحضوری را برای بانک‌ها، نهادهای مالی، کسب‌وکارها و همه مجموعه‌هایی که نیاز به احراز هویت کاربران خود دارند، فراهم می‌آورد.

یوآیدی با توسعه فناوری‌های پیشرفته پردازش تصویر (Image Processing)، پردازش متن (OCR) و تشخیص زنده بودن تصویر (Liveness Detection) فرآیند احراز هویت را به صورت غیر حضوری و از طریق هوش مصنوعی انجام می‌دهد؛ بنابراین مجموعه‌ها با استفاده از API و SDK های ارائه‌شده فرآیند احراز هویت خود را به هوش مصنوعی یوآیدی سپرده و با ایجاد یک تجربه کاربری مناسب برای کاربران به صورت آنی (Real Time) می‌توانند از هویت واقعی آنها اطمینان حاصل کنند.

مدیران این مجموعه برای پاسخ به سؤالات و ابهامات و همچنین توضیح شرایط استفاده از سرویس احراز هویت دیجیتال (e-KYC) یوآیدی در نمایشگاه الکامپ ۹۸ در غرفه ۱۸۲۲ واقع در سالن ۱۲ و یا غرفه ۱۲۶ سالن ۷ حضور خواهند داشت.  بیست ‌و پنجمین دوره نمایشگاه الکامپ از پنجشنبه ۲۷ تیرماه تا یکشنبه ۳۰ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.