راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چگونگی خرید بلیت اتوبوس بین شهری از طریق اپلیکیشن سکه

خرید آنلاین بلیت اتوبوس یکی از بهترین راهکارها برای خریدی راحت و سریع است. هر زمان که بخواهید در خانه یا محل کار می‌توانید بلیت اتوبوس را به شکل آنلاین خریداری کنید. اپلیکیشن سکه امکان خرید اینترنتی بلیت اتوبوس را فراهم کرده است. آنچه در ادامه می‌خوانید راهنمای خرید اینترنتی بلیت اتوبوس از طریق اپلیکیشن سکه است.

برای دانلود اپلیکیشن سکه می‌توانید از طریق مارکت‌های کافه بازار، مایکت، گوگل‌پلی و سیب اپ اقدام کنید.

ببینید: همه چیز درباره اپلیکیشن سکه

.

راهنمای خرید بلیت اتوبوس بین شهری از طریق اپلیکیشن سکه

.۱- از منوی اپلیکیشن سکه گزینه «گردشگری» را انتخاب کنید.

۲- سپس در صفحه جدید گزینه «اتوبوس» را انتخاب کنید.

۳- مبدأ، مقصد و تاریخ سفر را مشخص و روی گزینه «جست‌وجو» کلیک کنید.

۴- در این قسمت با مقایسه قیمت و مشخصات اتوبوس‌ها، گزینه مورد نظر خود را از لیست اعلامی انتخاب کنید. با لمس آیکون «مرتب‌سازی» می‌توانید انتخاب کنید بلیت‌ها به ترتیب براساس ظرفیت، زمان یا قیمت نمایش داده شود.

۵- محل صندلی مسافر را در پلان اتوبوس مشخص کنید.

۶- سپس اطلاعات مسافر را کامل و روی گزینه «ثبت اطلاعات» کلیک کنید. در صورت داشتن کد تخفیف با فعال کردن تیک گزینه «کد تخفیف دارم» می‌توانید از آن استفاده کنید.

۷- اطلاعات وارد شده را بررسی و پس از اطمینان از درستی آنها برای پرداخت هزینه روی گزینه «ادامه» کلیک کنید. اگر اطلاعات وارد شده اشتباه وارد کردید یا نیاز به تغییر آن دارید می‌توانید از گزینه «ویرایش اطلاعات» استفاده کنید.

۸- بعد ازپایان مرحله پرداخت اطلاعات بلیت به آدرس ایمیل و شماره تلفن ثبت شده ارسال خواهد شد.

حداقل ۳۰ دقیقه قبل از حرکت به غرفه شرکت مسافربری مستقر در ترمینال مبدأ مراجعه و اطلاعات بلیت را به متصدی مربوطه ارائه و نسخه چاپی آن را دریافت کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.