پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
بیمه تدبیر، محصول جدید بانک سامان برای مشتریان برتر
بانک سامان مشتریان برتر (سامانیان) و خاص خود را با شرایطی ویژه تحتپوشش بیمهنامه تدبیر (عمر و حوادث و سرمایهگذاری) قرار میدهد.
به گزارش اداره روابط عمومی بانک سامان، بیمه تدبیر یک بیمهنامه بلندمدت با بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال تعهدات مختلف است. مشتریان برتر (سامانیان) و خاص بانک سامان با امتیاز ویژه خرید بیمهنامه تدبیر و پرداخت حقبیمهای بهصورت سالانه، بهطور همزمان علاوه بر تحتپوشش قرار گرفتن در مقابل حوادث و بیماریهای منجر به فوت و نقض عضو جزیی و کلی در دورهای بلندمدت (دو دوره 10 ساله)، از سود ناشی از سپردهگذاری خود بهرهمند خواهند شد.
بر اساس این گزارش، در این بیمهنامه بانک سامان به مدت یک سال درصدی از حقبیمه مشتریان برتر (سامانیان) و خاص را متقبل میشود و همین عامل سبب افزایش نرخ بازدهی سرمایهگذاری این گروه از مشتریان خواهد شد.
این گزارش میافزاید: افراد تحتپوشش بیمه تدبیر از پوششهای حوادث منجر به جرح و فوت، بیماریهای منجر به بستری یا فوت، نقض عضو ناشی از حادثه، پرداخت مستمری در صورت ازکار افتادگی کامل و هزینه بیماریهای صعبالعلاج مازاد بر سایر بیمهنامههای دولتی و غیره برخوردار خواهند شد.
مشتریان برتر (سامانیان) و خاص بانک سامان جهت اطلاع از جزییات بیشتر این بیمهنامه و سایر خدمات ویژه خود میتوانند به بانکدار ویژه مستقر در شعب بانک مراجعه و یا با مرکز خدمات بیمهای مشتریان ویژه با شماره تلفن 22017917-021 تماس بگیرند.