راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دومین دورهمی تخصصی حوزه بلاکچین با نام «بلاک‌میت دو» ۲۸خرداد در شهر مشهد برگزار می‌شود

دومین دورهمی تخصصی حوزه بلاکچین در شهر مشهد با نام «بلاک‌میت دو» ۲۸ خردادماه با سخنرانی محمدحسن محمدی هم‌بنیان‌گذار انجمن بلاکچین مشهد برگزار می‌شود. دورهمی تخصصی حوزه بلاکچین به همت «شتاب‌دهنده کسب‌وکار فردوسی» و «انجمن بلاکچین مشهد» راه اندازی شده و بر آن است تا با آگاهی‌بخشی هر چه بیشتر در حوزه این فناوری نوظهور، گامی در جهت توسعه کسب‌وکارهای آینده بردارد.

اولین دورهمی بلاک‌میت اردیبهشت ماه با موضوع «بلاکچین؛ شفافیت و افزایش مسئولیت‌پذیری» و ارائه محمد حسن محمدی، هم‌بنیان‌گذار انجمن بلاکچین مشهد و همچنین هم‌بنیان‌گذار استارت‌آپ پیگام، برگزار شده بود.
بلاک‌میت دو قرار است به بررسی مفاهیم و کاربردهای بلاکچین، قوانین و مقررات کشورها در حوزه بلاکچین معرفی کسب‌وکارهای مبتنی بر بلاکچین، آشنایی با قراردادهای هوشمند مبتنی بر بلاکچین و آشنایی با رمزارزها و نحوه فعالیت آنها بپردازد.

در بلاک میت دو چه می‌گذرد؟

در بلاک‌میت دو محمدحسن محمدی که هم‌بنیان‌گذار انجمن بلاکچین مشهد و هم‌بنیان‌گذار استارت‌آپ پیگام است، به مبانی این فناوری و بررسی دیدگاه حاکمیت‌های مختلف نسبت به بلاکچین خواهد پرداخت. در بخش بعدی، شرکت‌کنندگان به معرفی شخصی و حوزه کاری خود می‌پردازند تا افراد حاضر با یکدیگر آشنایی کامل پیدا کنند. در بخش انتهایی، افراد حاضر در دورهمی به شبکه‌سازی و گسترش ارتباطات خود با سایر افراد حاضر در بلاک‌میت و بیان تجارب و نیازها خود با دیگران خواهند پرداخت.

علاقه مندان به شرکت در این دورهمی، می توانند به سایت ایوند مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند. به علاوه، با مراجعه به همین آدرس، قادر خواهند بود تا از آخرین دورهمی بلاک‌میت مطلع شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.