راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اولین دورهمی تخصصی حوزه بلاکچین در شهر مشهد با نام «بلاک‌میت» برگزار می‌شود

اولین دورهمی بلاک‌میت عصر پنجشنبه 19 اردیبهشت ماه با موضوع «بلاکچین؛ شفافیت و افزایش مسئولیت‌پذیری» و ارائه محمد حسن محمدی، هم‌بنیان‌گذار انجمن بلاکچین مشهد و همچنین هم‌بنیان‌گذار استارت‌آپ پیگام، برگزار خواهد شد.

دورهمی تخصصی حوزه بلاکچین به همت «شتاب‌دهنده کسب‌وکار فردوسی» و «انجمن بلاکچین مشهد» راه اندازی شده و بر آن است تا با آگاهی‌بخشی هر چه بیشتر در حوزه این فناوری نوظهور، گامی در جهت توسعه کسب‌وکارهای آینده بردارد.

این دورهمی ماهانه به‌ صورت رایگان برگزار می شود و از سه بخش تشکیل شده است؛ در بخش ابتدایی برنامه، یکی از افراد باتجربه در این حوزه به معرفی یکی از جنبه های این فناوری خواهد پرداخت. در بخش بعدی، شرکت کنندگان به معرفی شخصی و حوزه کاری خود می پردازند تا افراد حاضر با یکدیگر آشنایی کامل پیدا کنند. در بخش انتهایی، افراد حاضر در دورهمی به شبکه‌سازی و گسترش ارتباطات خود با سایر افراد حاضر در بلاک‌میت و بیان تجارب و نیازها خود با دیگران خواهند پرداخت.

موضوعاتی که دورهمی‌های «بلاک‌میت» به آنها پرداخته خواهد شد، از قرار زیر هستند:

  • مفاهیم بلاکچین
  • کاربردهای بلاکچین
  • معرفی کسب‌وکارهای مبتنی بر بلاکچین
  • بررسی قوانین و مقررات کشورها در حوزه بلاکچین
  • آشنایی با قراردادهای هوشمند مبتنی بر بلاکچین
  • آشنایی با رمزارزها و نحوه فعالیت آنها

علاقه مندان به شرکت در این دورهمی، می توانند به سایت ایوند مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند. به علاوه، با مراجعه به همین آدرس، قادر خواهند بود تا از آخرین دورهمی بلاک‌میت مطلع شوند.

کسانی که تمایل دارند تا نظرات خود را در بخش ارائه با شرکت‌کنندگان بلاک‌میت به اشتراک بگذارند، نیز می‌توانند موضوع مورد نظر را به همراه رزومه خود به info@ferdowsiac.ir ارسال  کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.