راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تبیین نقش روابط‌عمومی درون سازمانی توسط دکتر زارعیان

وظیفه روابط‌عمومی درون سازمانی، برقراری اتحاد و اطمینان در کارکنان و ایجاد فرهنگ داخلی است.

دکتر داود زارعیان، استاد دانشگاه و مدیرکل روابط‌عمومی شرکت مخابرات ایران که قرار است روز بیستم شهریور و در کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی به تبیین نقش و اهمیت روابط‌عمومی درون سازمانی بپردازد در این زمینه گفت: سازمان موفق، سازمانی است که طرح و برنامه‌هایش مورد حمایت کارکنان قرار گیرد و تک تک آنان برای دستیابی به یک هدف واحد تلاش کنند.

وی با بیان اینکه ایجاد اتحاد و اطمینان در کارکنان و ایجاد فرهنگ داخلی مــــی‌تواند سازمان را بـــه اهداف خود نزدیک کند افزود: روابط‌عمومی داخلی در یک سازمان این نقش مهم را به عهده دارد.

او تأکید کرد: ارتباطات داخلی خوب 3 اثر معجزه آسا در سازمان برجا می گذارد. استاد پیشگام روابط‌عمومی الکترونیک در سال 90 از آگاهی کارکنان از اهداف و برنامه‌های سازمان، احساس تعلق کارکنان به سازمان و مشارکت کارکنان در امور، به عنوان این 3 اثر نام برد.

نویسنده کتاب‌های روابط‌عمومی همراه و صفحه اول اضافه کرد: باید توجه داشته باشیم که ارتباطات داخلی مؤثر بدون داشتن برنامه و در یک زمان کوتاه حاصل نمی شود.

دکتر زارعیان قرار است در مقاله خود ضمن تشریح 4 مرحله اساسی در ارتباطات داخلی، به تشریح برنامه‌ریزی، اولویت‌بندی برنامه‌های اجرایی‌ و چگونگی اجرا برنامه‌ها در تقویت ارتباطات درون سازمانی بپردازد.

او همچنین نحوه ارزیابی برنامه‌های اجرا شده را تشریح خواهد کرد.

شرکت‌های صتا، ویستابست، بانک ملی ایران، بانک توسعه تعاون، مؤسسه مالی و اعتباری مهر، خانه صنعت، معدن و تجارت، برج‌های طلایی کیش، شرکت ساماندهی صنعت اسب ابرش، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، خبرگزاری‌های رسمی کشور، خبرگزاری بین المللی پیام کوتاه نسیم و روزنامه‌های دنیای اقتصاد، جهان اقتصاد، عصر اقتصاد، کار و کارگر، تفاهم، حمایت و هفته‌نامه‌های عصرارتباط، دنیای نوین کسب‌و‌کار، جوان ری، ماهنامه‌های صنعت حمل و نقل و مدیریت ارتباطات و انتشارات سیمای شرق در برگزاری کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی مشارکت دارند.

گفتنی است این کنفرانس بیستم شهریور در هتل المپیک تهران و با حضور استادان، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی برگزار خواهد شد.

منبع: ستاد خبری کنفرانس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.