راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برنامه‌ای برای کتاب‌های راه پرداخت / مجموعه کتاب‌های راه پرداخت تا آخر سال ۹۸ به ۵۰ عدد می‌رسد

ماهنامه عصرتراکنش / در روز درخت‌کاری درحالی‌که ایران در تب‌وتاب پایان سال بود، رویداد تازه‌های فین‌تک با مشارکت فرهنگسرای فناوری اطلاعات و پایگاه خبری راه پرداخت در باغ کتاب برگزار شد. در این رویداد سیدمرتضی بکا، رئیس هیات‌مدیره موسسه ملل؛ حامد حیدری، مترجم کتاب بلاکچین و قانون و استاد دانشگاه؛ مهدی فقیهی، رئیس هیات‌مدیره شرکت داده‌ورزی سداد؛ محمدکاظم کاظمی راد، معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت پرداخت الکترونیک سپهر و سیاوش تفضلی، مترجم کتاب مبانی بلاکچین سخنرانی کردند.

پیش از این از کتاب‌های «نفرین پول نقد»، «مبانی بلاکچین»، «چهره‌های فین‌تک ایران»، «بلاکچین و قانون»، «مجموعه قوانین و مقررات مبتنی بر فضای مجازی»، «انقلاب بلاکچین» و «قدرت بانکداری همراه» در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت رونمایی شده بود و این مراسم به بهانه انتشار آن کتاب‌ها برگزار شد.

سال ۱۳۹۷ راه پرداخت حدود ۲۰ کتاب را منتشر کرد؛ در ادامه این راه و در سال ۱۳۹۸ راه پرداخت برنامه انتشار ۵۰ کتاب را دارد. در سال ۱۳۹۷ کتاب‌های راه پرداخت دو جایزه مرحوم دکتر نوربخش و جشنواره وب و موبایل ایران را دریافت کردند. همچنین علاوه بر جایزه‌ها، کتاب‌های راه پرداخت با نقد مثبت چهره‌هایی مانند وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مواجه شدند.

مهم‌تر از همه این‌ها کتاب‌های راه پرداخت با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد و برخی از کتاب‌ها به چاپ سوم نیز رسیدند. در روزهایی که کتاب و کتاب خواندن واژه و فعلی است که هر روز از ما دور و دورتر می‌شود، راه پرداخت تصمیم گرفته دست به انتشار پیوسته برترین کتاب‌های جهان در زمینه فناوری‌های مالی بزند. در روزهایی که اقتصاد دچار ناآرامی می‌شود بهترین کار تمرکز بر مهارت‌ها، افزایش دانش و توسعه شایستگی‌هاست. مطالعه کتاب‌های خوب یکی از راه‌های توسعه است. هرچند با خواندن همه کتاب‌های عالم هم نمی‌توان انتظار توسعه داشت، اما هنوز راه بهتری برای دانستن نسبت به کتاب خواندن خلق نشده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.