راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دوران هوشمندی / درباره آرش حسین‌پور مدیرعامل شاپ بیشتر بدانید

ماهنامه عصر تراکنش / آرش حسین‌پور در رویدادی که آذرماه دو سال پیش شرکت توسن تکنو برگزار کرده بود، گفته بود: «اما وارد دوران کارت‌خوان‌های هوشمند و صندوق‌های فروشگاهی هوشمند شده‌ایم.» این زمان او معاون بازاریابی شرکت توسن تکنو بود و اکنون در ادامه همان حرفی که در آن رویداد گفته بود هدایت شرکت شاپ را به دست گرفته است.

شاپ رویکرد جدیدی به پرداخت الکترونیک، فروشگاهی و تجارت الکترونیکی دارد حسین پور در پایان همان سخنرانی هم گفته بود: «شرکت‌های پرداخت باید زمینه رشد کسب‌وکارهای نوپا را فراهم کنند و باید به پذیرندها قدرت داد و ارتباط بین مشتری و فروشنده را قوی‌تر کرد.» شاپ در روزهای پایان سال ۱۳۹۷ مجوز پرداخت یاری خودش را هم گرفت و به نظر می‌رسد می‌خواهند در عرصه پرداخت کشور نقش خودشان را به خوبی بازی کنند.

آرش حسین‌پور مدیرعامل شاپ
آرش حسین‌پور مدیرعامل شاپ

او در گفت‌وگویی هم که با خبرنگار ماهنامه عصر تراکنش داشت، درباره شاپ که برای فعالان فناوری‌های مالی ایران نام جدیدی است. گفته بود: «شاپ راهکاری یکپارچه برای هوشمند سازی فروش کسب‌وکارهای خرد است.تکامل صنعت پرداخت بعد از پول تقدم با ظهور کارت‌های بانکی ادامه یافت و در ادامه در بستر تجارت الکترونیک شکل جدیدی به خود گرفت.» شاپ حول مفهوم POS2. 0 یا CoudPOS شکل گرفته است.

این مفهوم به دنبال ایجاد رونق در کسب‌وکار فروشگاهی است شاپ می‌خواهد یکی از بازیگران مهم این تحول باشد. هدف این شرکت ارتباط مشتری با فروشنده از طریق پیشنهادهای خاص بر اساس موقعیت، ترجیحات خرید و … است.

هدف شاپ تجمیع سرویس و ارائه خدمات متنوع در یک بستر واحد است. در حال حاضر شیوه کاری فروشگاه‌های خرد به این شکل است که به صورت تجربی می‌دانند وقتی مقدار موجودیشان برای کالاها به مقدار مشخصی رسیده باید به تأمین‌کننده با بازار مراجعه و موجودی‌شان را تکمیل کنند. شرکت توسن تکنو هم از ابتدای سال ۲۰۱۸ تولید داخلی سخت‌افزارهای بانکی و پرداخت را شروع کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.