راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اپلیکیشن «سِت» امکان پرداخت عوارض آزادراهی را فراهم کرد

ست محصول جدید شرکت سیمرغ تجارت است که امکان پراخت عوارض آزادراه، انتقال، دریافت و پرداخت پول را از طریق اپلیکیشن موبایل فراهم آورده است. افرادی که قصد تردد در آزادراه‌های تهران-قم، تهران-ساوه، کرج-قزوین و قزوین-زنجان را دارند، می‌توانند از طریق اپلیکیشن «سِت» نسبت به استعلام بدهی عوارضی خودرو و پرداخت آنلاین عوارض آزادراه‌های یادشده اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، طبق اعلام شرکت ساخت‌وتوسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، تا پایان سال تمامی آزادراه‌های کشور به این سامانه تجهیز خواهند شد و به این ترتیب امکان پرداخت آنلاین عوارض آزادراهی در تمامی آزادراه‌های کشور در اپلیکیشن سِت نیز فراهم خواهد بود.

همچنین در اپلیکیشن سِت، خدمات دیگری نظیر مبادلات بین فردی (انتقال پول از فردی به فرد دیگر) و مبادلات کسب‌وکاری (انتقال پول از خریدار به فروشنده) از طریق فناوری‌های NFC، خوانش کد تصویری (QR Code)، درج کد پذیرندگی و درج شماره تلفن همراه مخاطب و نیز مشاهده گزارش تراکنش‌های پرداخت برای کاربران گوشی‌های هوشمند اندرویدی فراهم شده و به‌زودی نسخه iOS آن نیز به بازار عرضه خواهد شد.

اضافه شدن خدمات دیگری همچون استعلام و پرداخت هزینه طرح ترافیک تهران، ارائه خدمات بیمه‌ای و ارائه گزارش‌های تحلیلی ازجمله خدماتی است که در نسخه‌های بعدی به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند برای دریافت این اپلیکیشن با مراجعه به پایگاه اینترنتی شرکت سیمرغ تجارت نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.