راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

راه‌اندازی سایت دبیرخانه دائمی کنفرانس صنعت و روابط‌عمومی

سایت اطلاع‌رسانی دبیرخانه دائمی کنفرانس صنعت و روابط‌عمومی به آدرس www.i-pr.ir راه‌اندازی شد.

سید غلامرضا کاظمی دینان، دبیرکل کنفرانس «روابط‌عمومی، صنعت، تولید ملی» که در مراسم رونمایی از این سایت سخن می‌گفت، با اعلام این مطلب افزود: این سایت در گام اول فعالیت‌های خود، اخبار کنفرانس «روابط‌عمومی، صنعت، تولید ملی» را که بیستم شهریورماه برگزار خواهد شد پوشش می‌دهد.

وی ادامه داد: در طرح توسعه سایت اطلاع‌رسانی دبیرخانه، تولید و پرداختن به موضوعات تخصصی روابط‌عمومی و صنعت مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت به استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای به ارتقای سطح کیفی و کمی عملکرد روابط‌عمومی‌های سازمان‌های صنعتی اعتقاد و اهتمام دارد، افزود: رسانه‌‌های مجازی در کنار رسانه‌های دیداری و شنیداری و مکتوب، فرصت‌‌های جدیدی را در اختیار روابط‌عمومی‌ها قرارداده‌اند تا نسبت به تنظیم مناسبات خود با ذینفعانشان اقدام کنند.

دبیرکل کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی گفت: معتقدم رسانه‌های مجازی مکمل سایر رسانه‌ها در امر اطلا‌ع رسانی و افزایش آگاهی عوام و خواص هستند.

کاظمی‌‌دینان با اشاره به همراهی سازمان‌ها و نهادهای مختلف در برگزاری کنفرانس «روابط‌عمومی، صنعت، تولید ملی»، از مدیران ارشد و مسؤولان روابط‌عمومی‌های آنها تقدیر کرد.

در این مراسم امیر لعلی، دبیر کنفرانس «روابط‌عمومی، صنعت، تولید ملی» نیز با اشاره به راه‌اندازی این سایت گفت: با مجموعه‌ای از اقدامات فرهنگی و رسانه‌ای و در قالب تولید محتوای جدید و غنی، تلاش خواهیم کرد به کمک روابط‌عمومی‌های بخش صنعت رفته و در حل مسائل ارتباطی آنها با استفاده از دانش اساتید کمیته علمی دبیرخانه، در کنارشان قرار گیریم.

لعلی از حامیان این کنفرانس تقدیر کرد.

گفتنی است کنفرانس «روابط‌عمومی، صنعت، تولید ملی» با حمایت شرکت‌های ویستابست، بانک ملی ایران، بانک توسعه تعاون، مؤسسه مالی و اعتباری مهر، خانه صنعت، معدن و تجارت، برج‌های طلایی کیش، شرکت ساماندهی صنعت اسب ابرش، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، خبرگزاری‌های رسمی کشور و روزنامه‌های دنیای اقتصاد، جهان اقتصاد، عصر اقتصاد، کار و کارگر، تفاهم، حمایت و هفته‌نامه‌های عصرارتباط، دنیای نوین کسب‌و‌کار، جوان ری، ماهنامه‌های صنعت حمل و نقل و مدیریت ارتباطات و انتشارات سیمای شرق بیستم شهریورماه در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

منبع: ستاد خبری همایش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.