راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همایش ملی خیرین مدرسه‌ساز برگزار شد / شرکت فرادیس البرز، یک مدرسه در روستای قنات‌آباد لرستان می‌سازد

همایش ملی خیرین مدرسه‌ساز برای بازسازی مناطق سیل‌زده کشور دوشنبه 9 اردیبهشت 98 با حضور مسئولان کشوری و خیرین مدرسه‌ساز کشور در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

این همایش با حضور نوذر صوفی‌لو، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، مهراله رخشانی‌مهر رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، علی‌اصغر فانی وزیر اسبق آموزش و پرورش، حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران، سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، دکتر مرادی رئیس بسیج فرهنگیان کشور، قائم‌مقام صدا و سیما، جواد ساداتی‌نژاد و فریده اولاد قباد از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، برخی معاونین وزیر و مسئولان و مدیران ستادی وزارت آموزش و پرورش و حدود 700 نفر از خیرین بزرگ مدرسه‌ساز کشوری برگزار شد.

در این آئین ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌های سازمان برای بازسازی مدارس آسیب‌دیده در مناطق سیل‌زده، اشخاص حقیقی و حقوقی، سازمان‌ها، شرکت‌ها، بانک‌ها نیز در با حضور در این همایش میزان مشارکت خود را در راستای ساخت و بازسازی مدارس مناطق سیل‌زده اعلام کردند.

بر همین اساس، صوفی‌لو مدیرعامل فرادیس البرز به‌عنوان نماینده کارکنان شرکت با حضور خود در این همایش، مشارکت در ساخت یک مدرسه سه کلاسه در روستای قنات‌آباد استان لرستان را از سوی صندوق خیریه عرفان که متعلق به کارکنان فرادیس البرز است را اعلام کرد.

کمک‌های خیرین در این رویداد، در مجموع اعتبار 211 میلیارد تومانی در پی داشت تا ساخت مدارس سه استان خوزستان، لرستان و گلستان با شدت آسیب‌دیدگی بالا را تسریع بخشد.

شرکت فرادیس البرز در راستای ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی خود و همچنین به‌منظور ارج نهادن به اقدام شایسته کارکنان این شرکت، فرصت حمایت از هموطنان در مناطق سیل‌زده را در این جشنواره فراهم کرد. همچنین به پاس قدردانی، از حضور فرادیس البرز در همایش خیرین مدرسه‌ساز تقدیر شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.