راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فروم بین‌المللی فین‌تک اسلامی عمان، با هدف بررسی روندهای موجود در اکوسیستم فین‌تک اسلامی برگزار می‌شود

فروم بین‌المللی فین‌تک اسلامی عمان یک رویداد بین‌المللی در حوزه فین‌تک اسلامی است. این رویداد با حضور نمایندگان بانک‌ها، شرکت‌های سرمایه‌گذاری، استارت‌آپ‌ها و سایر فعالان مرتبط با فناوری‌های مالی 5 و 6 تیرماه 1398 در پایتخت عمان برگزار خواهد شد.

اهداف فروم اسلامی بحث و تبادل نظر در خصوص روندهای موجود در اکوسیستم فین‌تک اسلامی، تجزیه‌وتحلیل چالش‌ها و ریسک‌های پذیرفته‌شده در حوزه فین‌تک، تقویت تبادلات تجاری و همکاری میان ذینفعان اصلی، راه‌حل‌های ساده برای تقویت رشد اکوسیستم تأمین مالی اسلامی و تسریع نوآوری و رشد استارت‌آپ‌ها است.

همچنین از محورهای این فروم مدیریت مالی هوشمند، آل و بلاکچین، فناوری Insure و فناوری Reg، شرکت‌های مدیریت دارایی، تجزیه‌وتحلیل‌های پیش‌بینی کننده و بانکداری اینترنتی و موبایلی را می‌توان نام برد.

 

جلسه‌ ارائه توضیحات تکمیلی و برآورد موارد مرتبط با نحوه حضور ایران در این فروم چهارشنبه 11 اردیبهشت برگزار می‌شود

«کریدور بین‌المللی کسب‌وکارهای نوپای اسلامی» با همکاری «کانون همگرایی رویکردهای بین‌المللی امیرکبیر (کهربا)» مسئولیت شناسایی و اعزام افراد علاقه‌مند به این رویداد را به عهده دارد. به منظور آشنایی با رویداد و نحوه حضور استارت‌آپ‌ها، شرکت‌ها، سازمان‌ها و بانک‌های مرتبط با فناوری‌های مالی جلسه‌ای به منظور ارائه توضیحات تکمیلی و برآورد موارد مرتبط با نحوه حضور ایران در این فروم در روز چهارشنبه 11 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

این جلسه با حضور نمایندگان بانک‌ها، شرکت‌های سرمایه‌گذاری، شرکت‌های سرمایه‌گذاری جسورانه، صرافی‌های معتبر، استارت‌آپ‌ها و سایر علاقه‌مندان به حوزه فین‌تک اسلامی برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند روی این لینک کلیک کنند. همچنین می‌توانید با هماهنگی مرکز رشد واحدهای فناوری قرآنی کدتخفیف دریافت کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.