راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رویداد کارچین‌پیچ، به منظور معرفی پروژه کارچین برگزار می‌شود

رویداد کارچین‌پیچ به منظور معرفی پروژه کارچین به عنوان سامانه درخواست خودروی مبتنی بر تکنولوژی در بلاکچین روز یکشنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۴ الی ۱۸ و با حضور ۲۰۰ نفر از فعالان و علاقه‌مندان به حوزه بلاکچین در محل سالن آمفی‌تئاتر پژوهشکده انرژی دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

به گزارش آی‌چیز‌ها، در رویداد کارچین پیچ علاوه بر معرفی این پروژه، برگزاری یک پنل تخصصی با عنوان «تکنولوژی بلاکچین و اکوسیستم استارت‌آپی کشور» با هدف بررسی فرصت‌ها، بسترها و چالش‌های این حوزه در نظر گرفته شده است.

امیرعباس امامی، مدیر اجرایی کارچین در رابطه با برگزاری این رویداد گفت: «همان‌طور که می‌دانید کارچین یک سامانه درخواست خودرو اینترنتی مبتنی بر تکنولوژی بلاکچین است. با توجه به جدید بودن این تکنولوژی و عدم آشنایی افراد با کاربردها و ویژگی‌های یک استارت‌آپ بلاکچینی یکی از متداول‌ترین سوالاتی که از ما پرسیده می‌شود این است که شما چه وجه تمایزی با سایر پلتفرم‌های مشابه دارید. برای پاسخ به این قبیل سؤالات و به منظور افزایش دانش عمومی در این حوزه حس کردیم برگزاری این رویداد ضروری است.»

مدیر اجرایی کارچین تاکید کرد: «به عقیده ما یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که باید در این حوزه موردتوجه قرار گیرد، اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی این مساله است که تکنولوژی بلاکچین کاربردهایی غیر از رمز ارزها هم دارد. در واقع تبیین سایر کاربردهای این تکنولوژی، یکی از مهم‌ترین وظایف فعالان اکوسیستم بلاکچینی کشور است.»

او در ادامه با اشاره به اینکه در این رویداد ۲۰۰ نفره، عده‌ای از سرمایه‌گذاران و فعالان اکوسیستم استارت‌آپی نیز حضور خواهند داشت، بیان کرد: «بخش مهمی از مدعوین، مدیران سرمایه‌گذاری و مدیران عامل شرکت‌هایی هستند که به سرمایه‌گذاری در این حوزه علاقه دارند.»

در بخش معرفی کارچین، محمدعلی مداح‌علی، رئیس آزمایشگاه بلاکچین دانشگاه شریف در رابطه با فناوری بلاکچین و اقتصاد اشتراکی و همچنین روندهای جهانی این فناوری ارائه‌ای خواهد داشت. در ادامه امیرعباس امامی، مدیر اجرایی کارچین به معرفی کارچین و وجوه تمایز آن با سایر پلتفرم‌های مشابه خواهد پرداخت. سپس حنظله اکبری نودهی، مدیر فنی کارچین به تشریح ساختار فنی و مباحث تکنیکال این سامانه می‌پردازد و در پایان مهدی زیوداری، مشاور تأمین مالی کارچین در خصوص ویژگی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این پروژه صحبت خواهد کرد. رویداد کارچین پیچ با پرسش و پاسخ حاضران و تیم این استارت‌آپ پایان خواهد یافت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام روی این لینک کلیک کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.