راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جشنواره صدف با هدف تجمیع فرصت‌های کارآموزی برای دانش‌بنیان‌ها و استارت‌آپ‌ها برگزار می‌شود

جشنواره کارآموزی صدف توسط اداره کل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پردیس و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از تاریخ 25 اردیبهشت تا 5 خردادماه برگزار خواهد شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این جشنواره در چهار استان تهران، البرز، اصفهان و یزد برگزار می‌شود و بیش از 300 شرکت آمادگی خود را برای حضور در این جشنواره و تعریف فرصت‌های کارآموزی اعلام کرده‌اند.

دانشجویان و فارغ‌التحصیلانی که مایل به گذراندن دوره کارآموزی (رسمی یا غیررسمی) برای کسب تجربه و مهارت هستند می‌توانند پس از تکمیل رزومه، انجام آزمون‌های شخصیت‌شناسی و مشاهده فیلم‌های آموزشی ویژه برای موفقیت در مصاحبه‌های شغلی و کارآموزی، در بازه زمانی مشخص‌شده برای این فرصت‌ها رزومه خود را ارسال کنند.

ثبت‌نام کارفرمایان (20 فروردین تا 15 اردیبهشت)، ثبت فرصت‌های کارآموزی (20 فروردین تا 20 اردیبهشت)، نمایش فرصت‌های کارآموزی برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان (20 اردیبهشت)، آغاز جشنواره و امکان ارسال رزومه برای شرکت‌ها (25 اردیبهشت تا 5 خرداد)، بررسی رزومه‌ها توسط شرکت‌ها (25 اردیبهشت تا 15 خرداد) و شروع کارآموزی افراد تائید شده (از اواخر تیرماه) به ترتیب از جمله مراحل اجرای این جشنواره است.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، این جشنواره که به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد، محدودیت فیزیکی ندارد و در دو مرحله حضور شرکت‌ها در جشنواره به‌صورت تعریف فرصت‌های کارآموزی در سایت جشنواره و همچنین حضور کارجویان در این سایت و درخواست برای کارآموزی، ظرفیت تعامل عده کثیری از کارفرمایان و کارآموزان را فراهم می‌آورد.

استارت‌آپ دانشکار کارگزار اجرایی برگزاری رویداد است و شرکت‌ها برای تعریف فرصت‌های کارآموزی موردنظر خود می‌توانند تا 20 اردیبهشت‌ماه، به سایت دانشکار مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.