راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نگاهی به استارت‌آپ‌های حاضر در فین‌استارز پلاس

فین‌استارز سه سال است که هم‌زمان با نمایشگاه بورس، بانک و بیمه با کمک سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار می‌شود. امسال نیز رویداد فین‌استارز پلاس به‌عنوان یکی از رویدادهای تخصصی فین‌استارز از دوم تا پنجم اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. در این مطلب نگاهی به استارت‌آپ‌های حاضر در این دوره از فین‌استارز خواهیم داشت.

 

پی‌پینگ

پی‌پینگ با شعار هویت بانکی آنلاین شما از ابتدای کار تا امروز هدف اصلی خود را ارائه ساده‌ترین راهکارهای انتقال وجه آنلاین در امن‌ترین بستر ممکن قرار داده است. در پی‌پینگ هر کسب‌وکاری درگاه پرداخت خود را دارد. با عضویت در پی‌پینگ شما نام کاربری برای خود انتخاب می‌کنید و بعدازآن صفحه هر عضو به‌صورت payping.ir/username می‌شود. موسسات خیریه به‌این‌ترتیب قادر خواهند بود به شیوه‌های دریافت کمک‌های نقدی خود تنوع بخشیده و به‌راحتی خیرین کمک کنند.

وب‌سایت: www.payping.ir

 

نوآوران راهبرد سپهر پایا (جیبی‌مو)

جیبی‌مو یک کیف پول الکترونیکی بر پایه شبکه اجتماعی جهت پرداخت و درخواست پول بدون کارمزد است که کاربران می‌توانند از طریق شماره موبایل و یا نام کاربری به کاربری که در جیبی‌مو و یا خارج از جیبی‌مو است تراکنش مالی داشته باشند. تمامی تراکنش‌های داخل برنامه به‌صورت آنی صورت می‌پذیرد که هر زمان کاربر تمایل داشته باشد می‌تواند تنها با یک کلیک هر مبلغی از وجوه خود در جیبی‌مو را به حساب بانکی‌اش انتقال دهد.

وب‌سایت: www.Jibimo.com

 

تومن

تومن استارت‌آپی است که با تکیه بر دانش فنی و تجربی قوی خود توانسته در کوتاه‏‌ترین زمان به صنعت پرداخت کشور مسلط شود. ۶ مردادماه ۱۳۹۷ محصول پرداخت کرایه تاکسی «تومن» و ۲۱ مردادماه ۱۳۹۷ بخشی از محصول خدمات ارزش‌افزوده وارد بازار شد. تومن در بخش تاکسی در کمتر از ۳ ماه از راه‌اندازی محصول، به بیش از ۱۰۰۰ سفر روزانه رسیده است. در حال حاضر محصول تومن علاوه بر تهران، در کلان‌شهرهای مشهد، تبریز، شیراز، کرج، کرمان، اردبیل، ارومیه و رشت فعالیت دارد و به برندی آشنا و پرکاربرد در تاکسی‌ها بدل گشته است.

وب‌سایت: www.tomanpay.net

 

بیدبرگ

بیدبرگ مشاور آگاه شما در حوزه بیمه و مالیات است. در بیدبرگ می‌توانید در همه حوزه‌های بیمه‌ای (مانند بیمه تأمین اجتماعی، بیمه سلامت، بیمه نیروهای مسلح، بیمه عمر، دیه و پرداخت خسارت از شرکت‌های بیمه و…)، قانون کار و مالیات مشاوره رایگان دریافت کنید. یا اینکه وقت مشاوره تلفنی یا حضوری را با مشاور متخصص به‌صورت آنلاین رزرو کنید.

همچنین از طریق بیدبرگ می‌توانید انواع بیمه (مانند بیمه عمر، بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه درمان تکمیلی، بیمه مسئولیت و آتش‌سوزی و دیگر محصولات بیمه‌ای) را خریداری کنید. شعار بیدبرگ مشاوره بیمه، مالیات و امور حقوقی است.

وب‌سایت: www.bidbarg.com

 

اکسیر

اکسیر یک اکسچنج رمزارز کاملا ایرانی است که بر طبق استانداردها و در کلاس جهانی طراحی و پیاده‌سازی شده است. اکسیر همانند دیگر اکسچنج‌های معتبر جهان، خدمات متعددی شامل کیف پول‌های امن به‌منظور نگهداری دارایی‌های دیجیتال، بستر امن و آسان برای انجام معاملات خریدوفروش و APIهای حرفه‌ایی، به مشتریان خود ارئه می‌دهد. مشتریان اکسیر در دو بخش اشخاص حقیقی و حقوقی (شرکت‌ها، بانک‌ها و موسسات مالی) می‌توانند با بهره‌گیری از زیرساخت امن و پشتیبانی فنی اکسچنج اکسیر، به دنیای رمزارزها وارد شوند.

وب‌سایت: www.exir.io

 

کوانت‌کن

کوانت‌کن یک پلتفرم تحت وب معاملات الگوریتمی است که سعی می‌کند ریاضی‌دانان، برنامه نویسان و افراد با دانش مالی را قادر سازد استراتژی‌های معاملاتی خود را روی داده‌های گذشته تست گرفته و حتی در بازار واقعی، معاملات الگوریتمی صورت دهند. درصورتی‌که کاربر برای سرمایه‌گذاری روی استراتژی معاملاتی خود نیاز به سرمایه داشته باشد، کوانت‌کن تأمین مالی الگوریتم معاملاتی را نیز انجام خواهد داد.

وب‌سایت: www.QuantCan.ir

 

پولیتو

پولیتو زیرساختی را فراهم آورده است تا کاربران بتوانند کلیه پرداخت‌های خرد شهروندی خود را از طریق این اپلیکیشن و بدون ارائه کارت‌بانکی خود انجام دهند. کافی است شهروندان کیف پول پولیتو خود را شارژ کنند و با نزدیک کردن تلفن همراه خود به تلفن همراه پذیرندگان یا اسکن بارکد و یا پیدا کردن افرادی که در یک مکان هستند (با استفاده از بلوتوث) پرداخت خود را به‌سادگی انجام دهند.

وب‌سایت: www.poolito.ir

 

آسان بورس

آسان بورس پلتفرمی برای طراحی استراتژی معاملاتی در بازارهای سرمایه است. این پلتفرم به معامله‌گران بازار سرمایه کمک می‌کند تا روش، راه‌حل، استراتژی و یا قوانین موردنظر خود را بدون یک خط کدنویسی و تنها با کشیدن و رها کردن تعدادی بلاک و متصل کردن آن‌ها به‌صورت ویژوال طراحی کنند. پس از طراحی استراتژی آن را با داده‌های گذشته تست و بهینه‌سازی کرده و در انتها با اتصال به کارگزاری به‌صورت خودکار در بازار معامله کنند.

وب‌سایت: www.asanbourse.ir

 

صد تحلیل

سایت صدتحلیل به علاقه‌مندان حوزه بازار سرمایه که تخصص و وقت کافی برای تحلیل بازار ندارند، بهترین تحلیلگران بورس را رتبه‌بندی و معرفی می‌کند تا سرمایه‌گذاران بتوانند با بررسی و مقایسه آن‌ها، از مشاوره این افراد حرفه‌ای برای خریدوفروش خود بهره ببرند و همراه با آن آموزش ببینند.

وب‌سایت: www.100tahlil.com

 

مدیریت سرمایه استلار (سرمایه گستر هرمس)

استلار، ارایه دهنده راهکارهای الگوریتمی و تکنولوژی‌های نوین بازار مالی است. استلار با رویکردی علمی و جهانی ارائه‌کننده‌ی خدمات نوآورانه‌ی مالی در حوزه‌ی سبدگردانی و بازارگردانی است. این استارت‌آپ با استفاده از ترکیب دانش اقتصاد، مالی، روش‌های آماری و ماشین لرنینگ به تحلیل روند، جریان نقدینگی و پیش‌بینی ابزار مالی می‌پردازد و از آن در اجرای معاملات الگوریتمی، بازارگردانی و سبدگردانی اوراق بهادار در قالب معاملات ماشینی بهره می‌گیرد. دانش خلق شده توسط استلار و روش‌های طراحی شده در این شرکت، به منظور بازارگردانی الگوریتمی سهام، بازارگردانی و آربیتراژگیری اوراق بدهی دولتی و شرکتی، معاملات فرکانس بالا و آربیتراژ در آپشن سکه و طلا قابل‌استفاده هستند.

وب‌سایت: www.stellaramc.com

 

نوبیتکس

نوبیتکس به منظور رفع نیاز کاربران ایرانی برای مبادله بی‌واسطه exchange انواع دارایی‌های دیجیتال با پول رایج ایران ایجاد شده است. وبیتکس در حال حاضر از ارزهای رمزنگاری‌شده بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین و تتر پشتیبانی می‌کند.

وب‌سایت: www.nobitex.ir

 

نیلین

نیلین ارائه‌دهنده راهکارهای موبایل در حوزه بانک و پرداخت است. در حال حاضر با تکیه بر دانش فنی و تجربه تیمی درزمینهٔ توسعه نرم‌افزارهای وب و موبایل در پلتفرم‌های مختلف و نیز توسعه سرور با استانداردهای بانکی در حال همکاری با شرکت‌های نرم‌افزاری بانکی و بانک‌های کشور است.

وب‌سایت: www.nilin.co

 

فینتو

سیستم آنلاین حقوق دستمزد فینتو ابزاری تحت وب برای تعریف، تخصیص و محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل، محاسبه و دریافت لیست بیمه کارکنان، ارائه لیست مالیات حقوق پرسنل است. انعطاف‌پذیری بالای سیستم در مقابل تغییر قوانین کار و تامین اجتماعی و امکان محاسبه عوامل حقوق و مزایا در روش‌های اجرایی مختلف توسط کاربر، دقت و سرعت در محاسبه، محیطی حرفه‌ای و کاربرپسند و ارائه خدمات اینترنتی ۲۴ ساعته، سبب شده است تا بتوانیم سیستمی با کیفیت و پویا برای مدیریت منابع انسانی ارائه دهیم.

وب‌سایت: www.finto.ir

 

زیبال

نسخه ۱ زیبال تنها یک محصول پرداخت در محل را شامل می‌شد. در این سرویس که مناسب شرکت‌های پخش، فروشگاه‌های اینترنتی و شرکت‌های لجستیک است، پرداخت‌های روی کارت‌خوان که به‌صورت در محل (Cash on Delievery) اتفاق می‌افتاد به‌صورت یکپارچه با وب‌سایت‌ها، پرتال‌ها و نرم‌افزاری‌های حسابداری این شرکت‌ها در می‌آمد و تمامی این سرویس‌ها مبتنی بر کارت‌خوان به‌صورت API در اختیار این کسب‌وکارها قرار می‌گرفت. در نسخه ۲ زیبال که خردادماه ۹۷ رونمایی شد، سرویس درگاه واسط پرداخت (B2B) و سرویس باشگاه مشتریان برای کسب‌وکارهای سنتی و آفلاین به محصولات این استارت‌آپ اضافه شد که در بخش درگاه پرداخت هدف ارائه سرویس‌های custom شده مبتنی بر درگاه پرداخت به شرکت‌ها است.

وب‌سایت: www.zibal.ir

 

فونیکس

فونیکس ابزاری برای پیگیری، مشاهده و مدیریت سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال است. کاربران به‌وسیله فونیکس می‌توانند وضعیت سرمایه‌شان را بر حسب تومان و دلار دنبال کنند.

وب‌سایت: www.fonix.biz

 

بیلیونر

بیلیونر به کمک هوش مصنوعی، با طرح پرسش‌های کاملاً مستقیم، اقدام به‌اندازه گیری ریسکی که کاربرانش می‌توانند در بازار سرمایه برای دست یافتن به برنامه‌های مالی و اهداف آتی کاربران تقبل کنند، می‌نماید. سپس با توجه به اطلاعات گذشته و روند حال حاضر بازار سرمایه پرتفوی مناسبی از سهام و اوراق بازار سرمایه ایران را برای کاربر پیشنهاد می‌کند و در ادامه با اتکا به همان هوش مصنوعی به‌صورت فعالانه سبد سرمایه‌گذاران را مدیریت می‌کند.

وب‌سایت: www.Billionet.Us

 

جویش

جویش برای افرادی که به دنبال ایجاد صندوق با درآمد ثابت و یا بهینه‌سازی سرمایه‌گذاری و یا بازارگردانی بدون خطا و یا بررسی تحرکات قیمت و حجم معاملات و یا مدیریت NAV و یا انجام معاملات آربیتراژی هستند، محصولات متنوعی تدارک دیده است.

وب‌سایت: www.jouyesh.com

 

پارس بیت

گروه پارس بیت در سال ١٣٩٣ فعالیت خود را عمدتا در زمینه نرم افزار، طراحی سایت و فروش و عرضه تجهیزات فناوری اطلاعات آغاز کرد. بزرگ‌ترین هدف مجموعه پارس بیت، ارتقای سطح علمی و بازتاب مناسب از اخبار درست و موثق پیرامون بلاکچین و ارزهای رمزنگاری‌شده است.

وب‌سایت: www.pars-bit.com

 

صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه یکم دانشگاه تهران

هدف از تشکيل صندوق، جمع‌آوري سرمايه از سرمايه‌گذاران و سرمايه‌گذاري در شرکت‌های در شرف تأسیس و یا نوپاي داراي پتانسيل رشد زياد و سريع با هدف کسب بيشترين بازده اقتصادي ممکن در برابر پذيرش ريسک بالا است. علاوه بر کسب بازدهي از سرمايه‌گذاري‌هاي بلندمدت در اين زمينه، کمک به رشد اقتصادي، کارآفريني، ايجاد اشتغال و توسعه فن‌آوري از ديگر اهداف صندوق به حساب مي‌آيند.

وب‌سایت: www.utvcfund.ir

 

رندینو

رندینو راهی برای جمع‌آوری کمک‌های کوچک است و به دنبال بهبود رفاه جامعه و انجام مسئولیت فردی و اجتماعی است. رندینو تلاش میکند تا با رند کردن صورت حساب‌های اینترنتی (به درخواست خریدار) و جمع‌آوری مبلغ رند شده و اهدای آن به خیریه‌ها و پروژه‌های مردمی تعیین‌شده، وظایف اجتماعی خود را به‌جا آورد.

وب‌سایت: www.rondino.ir

 

سبدبان

سبدبان نرم افزار تحلیل تکنیکال تحت موبایل برای بازار ایران است که با ارائه اخبار، نمودارهای متنوع و گزارش‌های تحلیلی شرکت های بورسی، افراد را به انتخاب بهترین سرمایه‌گذاری نزدیک می‌کند.

وب‌سایت: www.sefryek.com

 

پی‌استار

سامانه الکترونیکی پی‌استار ارائه‌دهنده خدمات پرداخت و دریافت وجه به صورت آنلاین یا همان پول الکترونیکی در ایران است که این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که از سراسر ایران به صورت آنلاین، آنی و ایمن پول دریافت یا برای سایر افراد ارسال کنید و در هر زمان پول یا اعتبار خود را به حساب بانکی خود واریز کنید.

وب‌سایت: www.PayStar.ir

 

قسطی کلاب

قسطی کلاب پلتفرم فروش اقساطی کالا است و توانسته با آسان‌سازی مراحل خرید کالا دردسرهای خرید نقدی را کمتر کرده است. در این پلتفرم میزان مبلغ پیش پرداخت و همچنین تعداد اقساط به انتخاب خریدار بوده و این حسن سبب می‌شود تا بر اساس میزان توانایی خود اقساط را مشخص کنید.

وب‌سایت: www.ghesticlub.com

 

پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال – والکس

پلتفرم معاملاتی والکس، یک پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال است که افراد در آن با هم می‌توانند به معامله ارزهای دیجیتال بپردازند و کوین‌های متفاوتی را با ریال معامله کنند. در پلتفرم معاملاتی والکس امکان گذاشتن سفارش‌های خریدوفروش با قیمت و مقدار دلخواه با استفاده از امکانات دیگر مانند گذاشتن تاریخ انقضا برای سفارش وجود دارد در نتیجه معاملات در یک فضای رقابتی و آزاد اتفاق می‌افتد. همچنین والکس برای توسعه محصولات بلاکچینی خود در حال آماده‌سازی درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال خود برای شرکت‌های داخلی و خارجی است و هدف از این کار تسهیل در نقل‌وانتقال پول و دریافتی و پرداختی کسب‌وکارهای ایران است.

وب‌سایت: wallex.market

 

بدان

سایت دوزبانه بدان راهکار آشنایی با نحوه تحلیل صحیح بازار سرمایه ایران است. بدان دارای قابلیت رصد بازار در کنار ابزار تحلیلی گوناگون و کارشناسی شده‌ است که از ویژگی‌های آن می‌توان به تعیین درجه ریسک گریزی هر فرد و بهینه‌سازی سبد سرمایه‌گذاری بر مبنای آن، ارائه برخی ابزار منحصربه‌فرد تحلیل تکنیکال و اندیکاتورهای بهینه شده، قابلیت طراحی استراتژی معاملاتی اجرای بک تست و بهینه‌سازی هر استراتژی، نمایش آنلاین صورت‌ها و نسبت‌های مالی تاریخی و امکان مقایسه آن‌ها، پردازش صد در صد خودکار داده‌ها نام برد.

وب‌سایت: www.bedaan.com

 

رده

رده مرجع بررسی خدمات بانکی و مقایسه خدمات بانک‌‌ها، شرایط وام‌, وام مسکن، خدمات ارزی، بانکداری اینترنتی، کارت اعتباری بازنشستگان است. درواقع رده به دنبال معرفی بهتر خدمات بانکی است؛ تا آنجا که شهروندان برای رسیدن به جواب‌هایشان اجباری به رفتن به شعبه بانک‌ها نداشته باشند. در واقع رده راه‌کاری برای انتخاب خدمات مالی (بانکی، بیمه و …) متناسب با نیاز هر کاربر، ایجاد امکان تهیه (خرید) خدمت مالی و سوپرمارکت مالی ارائه می‌کند.

وب‌سایت: www.rade.ir

 

وینداد

وینداد یک موسسه حقوقی نیست، بلکه پلتفرمی جهت ارائه مشاوره و امور قراردادی در بستر اینترنت است. خدماتی شامل بانک اسناد حقوقی و قراردادها، مشاوره حقوقی تخصصی برای هر قرارداد، امکان درخواست طراحی، تنظیم و بررسی قراردادهای حقوقی و درخواست وکیل برای پیگیری و طرح پرونده‌ها و دعاوی حقوقی و کیفری برای کسب‌وکارها و اصناف است.

وب‌سایت: www.vindad.com

 

تحلیلگر امید

امید به‌عنوان شرکت الگوریتمی با همکاری شرکت سوشیانت در اواخر سال ۹۴ موفق به راه‌اندازی معاملات الگوریتمی و خودکار شد. در اوایل سال ۹۵ برآن شدند که زیرساخت بازار را بهبود دهند. با تحقیقاتی که صورت دادند متوجه شدند در تمام بازارهای مالی دنیا رکنی به نام بازارگردان (Market Maker) وظیفه ایجاد نقدشوندگی و منصفانه کردن بازار را بر عهده دارد. در ابتدا با بازارگردانی اوراق بدهی و صندوق‌های ETF این امر مهم شروع شد.

وب‌سایت: www.omidanalyzer.com

 

بهاسنج

بهاسنج با هدف ارزش‌گذاری استارت‌آپ‌ها در ایران راه اندازی شده است. علاوه بر این، امکان معرفی استارت‌آپ‌ها به سرمایه‌گذاران و تامین مالی آن‌ها از دیگر کاربردهای این سامانه است.

وب‌سایت: www.bahasanj.ir

 

وامتا

وامتا پلتفرم رایگان ثبت آگهی خرید وام، فروش وام، ضامن و سرمایه‌گذار است که با ارائه مشاوره‌های مالی، بانکی و سرمایه‌گذاری بهترین راه‌حل و پیشنهاد را به شما ارائه می‌دهد.

وب‌سایت: www.vamta.ir

 

زیما

زیما یک بستر سرمایه‌پذیری جمعی (crowdfunding) در حوزه محیط‌زیست و گردشگری است. افرادی که در زمینه گردشگری و محیط‌زیست فعال هستند برای پروژه خود در زیما کمپین طراحی می‌کنند و شروع به جذب حمایت‌های مالی و غیرمالی از مخاطبان می‌کنند.

وب‌سایت: www.zeema.org

 

آوانس

آوانس یک راه‌حل مبتنی بر اینترنت اشیا برای صنعت خودرو است که طیف وسیعی از خدمات را به رانندگان، راهنمایی و رانندگی، شرکت‌های بیمه، شرکت‌های لیزینگ، ناوگان حمل‌ونقل ترابری و مسافربری ارائه می‌دهد.

وب‌سایت: www.awans.ir

 

بابیمه

بابیمه سامانه استعلام، مقایسه و فروش بیمه‌نامه است با استفاده از بابیمه می‌توانید در همه زمینه‌ها و از همه شرکت‌های بیمه استعلام و مقایسه قیمت داشته باشید.

وب‌سایت: www.babimeh.net

 

مسافرز

با استفاده از مسافرز، میتوانید ارز خود را در کشور خریداری کنید و در مقصد خود آن را دریافت کنید.

وب‌سایت: www.mosaferz.com

 

اینترکوئری

اینترکوئری استارت‌آپی است در مورد رای گیری و نظرسنجی بر بستر بلاکچین، زمانی که رای گیری‌ها بر بستر بلاکچین انجام شود ،جای هیچ شک شبهه‌ای نیست و نتایج به‌صورت کاملا شفاف وجود دارد و در نتیجه امکان تقلب وجود ندارد. نظرسنجی بر بستر بلاکچین این خصوصیت را دارد که نظرات افراد به دلیل اینکه در بلاکچین ثبت می‌شود و امکان تغییر در آن وجود ندارد، پس این نظرات قابل استناد است و می‌توان نسبت به نظرات مردم یک جامعه با تفکر آن جامعه آشنا شد و به نتیجه رسید که چه زمانی چه چیزی برای جامعه خوب است و نظرات مردم چیست.

وب‌سایت: www.interquery.ir

 

سکوی ابری آوا

هدف سکوی آوا ایجاد یک لایه سطح بالا بر روی دیگر انواع سرویس است تا مشتری نهایی قادر باشد فارغ از چالش‎های موجود بتواند به سادگی هر چه بیشتر خدماتی را که قبلاً برایش دور از دسترس بوده، به اختیار بگیرد؛ این امر به نوعی برون‌سپاری فرآیندهای تجاری است. از مزایای استفاده از سکوی آوا این است که خدمات اغلب به‌صورت خودکار هستند و در جایی که نیاز به دخالت نیروی انسانی باشد، به ازای هر گروه سرویس مجموعه از افراد متخصص آن حوزه وارد چرخه خواهند شد.

وب‌سایت: www.awa.services

 

ایران‌بای بیت

ایران‌بای بیت یک پلتفرم ارائه‌دهنده خدمات مسافری است که خدمات توریستی و پرداخت گردشگری را به توریست‌ها ارائه می‌دهد.

وب‌سایت: www.iranbybit.com

 

بهینه یابان ارزش آفرین

موضوعی که به‌وضوح در بازار سرمایه ایران مشاهده می‌شود، این است که مدیران عملا از محاسبه ریسک مورد انتظار و استفاده کاربردی آن در خریدوفروش و تشکیل سبدهای خود سر باز می‌زنند و تنها به بازده مورد انتظار اکتفا می‌کنند، درحالی‌که محاسبه ریسک مورد انتظار در کنار بازده مورد انتظار برای تشکیل سبد امری مهم و حیاتی است. همچنین محاسبه درست و صحیح این دو متغیر (ریسک و بازده مورد انتظار) یکی از دغدغه‌های بسیار مهم فعالین بازار سرمایه است. راه‌حل ارائه شده توسط تیم بهینه یابان ارزش‌آفرین در این نرم‌افزار دقیقا برای حل مشکل اشاره شده ایجاد شده است.

وب‌سایت: www.valuratoroptker.com

 

ارزش پرداز آریان -کوانتوریتم

یکی از ماموریت‌های شرکت مشاور سرمایه‌گذاری ارزش ‌پرداز آریان (آیکو) تولید سامانه‌های نرم‌افزاری موردنیاز بازار پولی و بانکی کشور است. در همین راستا در آیکو سامانه مدیریت معاملات الگوریتمی QuantoRythm را به‌صورت کاملا مستقل و داخلی تولید کرد که به‌عنوان بستری برای اجرای الگوریتم‌های معاملات خودکار استفاده می‌شود.

وب‌سایت: www.quantorythm.com

 

همبودگاه

همبودگاه پلتفرمی است که در بستر خود امکان همکاری مترجمان، ناشران و سازمان‌ها را جهت همکاری در امر تولید دانش فراهم می‌کند. همبودگاه وب‌سایت ترجمه نیست، و هیچ‌گاه وارد فعالیت ترجمه به‌صورت مستقیم نخواهد شد، اما از طریق مکانیزم‌های ارزیابی متنوع بدنبال ارتقا کیفیت ترجمه خواهد بود. همبودگاه ناشر نیست و هیچ‌گاه بدنبال ایجاد مجموعه انتشاراتی نخواهد بود، اما به‌دنبال بهبود کیفیت ناشران است.

وب‌سایت: www.hamboodgah.ir

 

همچنین استارت‌آپ‌های اسکنپ، توربو 1، کلان تریدر، سامانه جامع ابری آژمان، ضرابخونه، کیف پول الکترونیک ثمین، ژرف بین فرتاک، فراز کوین، اموزش کارگزاری صنعت و معدن، FinMap و مدیریت سرمایه آلفا نیز در فین‌استارز پلاس حضور دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.