راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اینستاگرام قابلیت پرداخت مستقیم را برای کاربران خود فراهم می‌کند

اینستاگرام قصد دارد در هفته‌های آینده، قابلیت پرداخت مستقیم در داخل این اپلیکیشن را برای کاربران به‌طور آزمایشی فراهم کند. این اپلیکیشن قصد دارد با ایجاد امکان خرید محصولات، بدون نیاز به ترک این اپلیکیشن، کمی بیشتر به سمت تجارت حرکت کند.

این امکان، ابتدا به‌صورت آزمایشی فقط برای کاربران آمریکایی و با مشارکت ۲۰ برند همچون آدیداس (Adidas)، نایک (Nike)، زارا (Zara)، کایلی کازمتیکز (Kylie Cosmetics)، یونیکلو (Uniqlo)، بربری (Burberry)، اچ اندام (H&M)، مک (Mac)، پرادا (Prada) و مایکل کورس (Michael Kors) دردسترس خواهد بود. در ماه‌های آینده نیز برندهای بیشتری مشارکت خواهند داشت.

در هفته‌های آینده، وقتی کاربران آمریکایی برای دیدن جزییات یک محصول روی تگ آن کلیک کنند، با گزینه «پرداخت در اینستاگرام» روبه‌رو خواهند شد. وقتی که کاربر برای خرید آماده باشد، می‌تواند با ورود جزییات صورت‌حساب و آدرس دریافت محصول، آن را خریداری کند. همچنین امکان ذخیره اطلاعات پرداخت برای انجام تراکنش‌های بعدی و مدیریت مستقیم سفارشات در اینستاگرام وجود خواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.