راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دیجی‌کالا ‌نکست و فین‌استازر پلاس، با هدف حمایت از استارت‌آپ‌های تکنولوژی‌محور، همکاری می‌کنند

رویداد فین‌استارز که از سال 2016 فعالیت خود را آغاز کرده، امسال در برنامه شبكه‌سازي و جذب سرمايه خود با عنوان «استارزآپ» میزبان دیجی‌کالا نکست خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی فین‌استارز، فین‌استارز پلاس به‌عنوان یکی از حلقه‌های زنجیره خدمات فین‌استارز که امکان ارتباط کسب‌وکارهای نوپای فعال در حوزه فین‌تک را با سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند و دیجی‌کالا نکست به‌عنوان بازوی سرمایه‌گذاری و نوآوری هلدینگ دیجی‌‌کالا، همکاری خود را آغاز می‌کنند.

فین‌استارز پلاس در برنامه شبكه‌سازي و جذب سرمايه خود با عنوان «استارزآپ» میزبان دیجی‌کالا نکست خواهد بود که این همکاری با هدف ایجاد هم‌افزایی و ‏حمایت از استارت‌آپ‌های تکنولوژی‌محور در حوزه فین‌تک صورت می‌گیرد.‏

رویداد فین استارز که از سال 2016 با هدف ارتقای جایگاه بین‌المللی صنعت فین‌تک ایران فعالیت خود را آغاز کرده است طی چهار سال حضور خود در اکوسیستم فین‌تک توانسته با آموزش، خدمات جذب سرمایه، شبکه‌سازی و معرفی محصولات، به استارت‌آپ‌های این حوزه کمک کند.

امسال نیز فین استارز 2019 در جریان رویداد فین‌استارز پلاس که همزمان با دوازدهمین نمایشگاه فاینکس برگزار می‌شود، خدماتی از جمله دوره‌های ‏منتورینگ، شبکه‌سازی و جذب سرمایه را به استارت‌آپ‌های حوزه مالی ارائه می‌کند تا از ظرفیت نسل جوان، دانشجویان، افراد صاحب ایده و کارآفرینان استفاده شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.