راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیر امور فناوری اطلاعات مسکن، برنامه‌های حوزه IT این بانک را تشریح کرد / فرآیندهای اعطای تسهیلات، الکترونیکی می‌شوند

ساسان شیردل، مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن برنامه‌های اصلی حوزه فناوری اطلاعات بانک مسکن در سال ۹۸ را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، ساسان شیردل، با بیان اینکه استقرار کامل Core Banking (نظام بانکداری متمرکز) یکی از اولویت‌های بانک مسکن در حال حاضر به شمار می‌آید، گفت: «این پروژه از چندی پیش در بانک مسکن آغاز شده و مطالعاتی در این حوزه در حال انجام است. ازاین‌رو یکی از برنامه‌های سال آتی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن تکمیل همین مطالعات است.»

او ادامه داد: «مدیریت امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن در سال آینده برنامه‌هایی در حوزه ارتباط با مشتریان تدارک دیده است که از آن جمله می‌توان به تهیه آرشیو دیجیتال تماس‌ها با مرکز ارتباط با مشتریان اشاره کرد».

شیردل تاکید کرد: «وجود یک آرشیو دیجیتال جامع از محتوای پیام‌ها و تماس‌های مخاطبان بانک مسکن می‌تواند ابزار خوبی برای کمک به مدیران برای تصمیم‌گیری‌های آتی باشد و ازاین‌رو حوزه فناوری اطلاعات به موضوع ورود کرده است.»

به گفته او، علاوه بر این امکانات نرم‌افزاری مضاعفی برای مدیریت ارتباط با مشتریان در سال آینده طراحی و پیاده‌سازی خواهد شد.

مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن از برنامه‌ریزی برای توسعه موبایل بانک مسکن در سال آینده نیز خبر داد تا بتوان ذیل امکانات دیگری همچون اینترنت‌بانک و سایر واسطه‌های ارایه خدمات غیرحضوری، این ابزار را نیز فراگیرتر از گذشته در اختیار مشتریان بانک مسکن قرار داد.

شیردل با بیان اینکه نوسازی خودپردازها از دیگر برنامه‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن در سال 98 است، گفت: «در این زمینه همچنین برنامه توسعه کیوسک‌بانک در سال آینده در دستور کار قرار گرفته است.»

او در ادامه با تاکید بر اینکه یکی از اقدامات مهم بانک مسکن در سال آینده الکترونیکی شدن فرایند تسهیلات است، خاطرنشان کرد: «در تلاش هستیم به نقطه‌ای برسیم که از نقطه درخواست اعطای تسهیلات تا ارایه اسناد و مدارک به‌صورت الکترونیکی و در بستر فضای مجازی میسر باشد و در این حوزه نیز برنامه‌هایی تدارک دیده شده که بخشی از آن در سال پیش‌رو اجرا می‌شود.»

شیردل یادآور شد: «اقدامات در حوزه ارتقای امنیت مشتریان در حوزه بانکداری الکترونیک نیز در سال آینده در دستور کار قرار دارد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.