راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فیس‌بوک به دنبال استخدام مشاور حقوقی برای عرضه جهانی محصولات بلاکچینی است

طبق یک اطلاعیه استخدام که این هفته در وب‌سایت فیس‌بوک منتشر شد، این شرکت به دنبال به خدمت گرفتن یک مشاور حقوقی کارکشته است که تجربه فعالیت در زمینه بلاکچین و پرداخت‌ها را داشته باشد.

به گزارش ارز دیجیتال، فیس‌بوک که این روزها اخبار ضدونقیض زیادی درباره برنامه‌هایش برای وارد کردن بلاکچین، ارزهای دیجیتال و پرداخت‌ها به اکوسیستم شبکه اجتماعی‌اش منتشر می‌شود، حالا به دنبال یک مشاور حقوقی تجاری ارشد است تا روند معرفی محصولات جدید را هدایت کند.

در این اطلاعیه استخدام نوشته شده است: «مسئولیت شما تنظیم پیش‌نویس و مذاکره درباره انواع مختلف و بسیار زیادی از قراردادهایی خواهد بود که مربوط به ابتکارات بلاکچین ما است، از جمله امضای قراردادهای همکاری که برای عرضه محصولات جدید و گسترش آن‌ها در سطح بین‌المللی لازم هستند.»

در ادامه این اطلاعیه آمده است: «شما همچنین به موکل‌ها درباره ریسک‌های قانونی مختلف، استراتژی‌های کسب‌وکار و سایر مسائل مربوط به روابط تجاری و کارهای عمومی مشاوره می‌دهید.»

پس از گزارش چندی پیشِ نیویورک‌تایمز مبنی بر اینکه فیس‌بوک به دنبال راه‌اندازی یک ارز دیجیتال به نام «فیس‌بوک کوین» است، این شرکت موردتوجه رسانه‌ها قرار گرفت.

به ادعای منابع آگاه، ارز دیجیتال فیس‌بوک که حتی ممکن است در نیمه اول سال جاری میلادی معرفی شود، یک راهکار پرداخت درون برنامه‌ای خواهد بود که اینستاگرام و واتس‌اپ را هم شامل می‌شود.

ببینید: همه آنچه در مورد برنامه مخفی راه‌اندازی ارز رمزنگاری‌شده فیس‌بوک می‌دانیم

چندی پیش گزارشی منتشر شد که این غول رسانه اجتماعی در آغاز حرکتی انحصارطلبانه، یک استارت‌آپ بلاکچینی را خریداری کرده است. این استارت‌آپ آمریکایی چین‌اسپیس (Chainspace) نام دارد که روی راهکارهای مقیاس‌پذیری بلاکچین متمرکز است. یکی از نزدیکان به فیس‌بوک در آن زمان اشاره کرد که این شرکت محققان چین‌اسپیس را استخدام کرده و هیچ یک از تکنسین‌های آن را به خدمت نگرفته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.