راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اسکوئر به‌دنبال استخدام چند متخصص حوزه ارزهای رمزنگاری‌شده است و حقوقشان را با بیت‌کوین پرداخت می‌کند

جک دورسی به‌تازگی در توییتر اعلام کرده که به دنبال جذب مهندسین و متخصصین ارز دیجیتال است و قصد دارد حقوق آن‌ها را با ارزهای دیجیتال پرداخت کند.

به گزارش ارز دیجیتال، مدیرعامل توییتر و پلتفرم اسکوئر در توییتی اعلام کرد:

«اسکوئر به دنبال استخدام ۳ تا ۴ مهندس این حوزه و همچنین یک طراح تمام وقت برای مشارکت در پروژه منبع‌بازی در اکوسیستم بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال است. از هر کجا که می‌خواهید کار کنید، مستقیم به من گزارش دهید و حتی می‌توانیم حقوق شما را به بیت‌کوین پرداخت کنیم!»

دورسی در ادامه توضیح داد که تصمیمش مبنی بر پرداخت دستمزد کارمندان با ارزهای دیجیتال، جهت بهبود اکوسیستم ارزهای دیجیتال است و از این رو در جامعه بیت‌کوین مشارکت می‌کند.

دورسی همچنین خاطرنشان کرد که این اولین اقدام منبع‌باز آن‌ها خواهد بود که مستقل از اهداف کسب‌وکاری آن‌هاست. او همچنین اظهار داشت که مهندسین جذب شده تماما روی توامندسازی اقتصادی مستقل و آنچه که برای جامعه ارز دیجیتال بهتر است، تمرکز خواهند داشت و نه انگیزه‌های تجاری اسکوئر.

طبق گزارش‌های قبلی، اسکوئر سال گذشته از طریق بیت‌کوین ۱۶۶ میلیون دلار درآمد به خود اختصاص داد. این شرکت بیش از ۵۲ میلیون دلار از طریق فروش بیت‌کوین در سه ماهه چهارم کسب کرد که ۹ میلیون دلار نسبت به سه ماهه سوم و ۱۵ میلیون دلار نسبت به سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸ بیشتر بود.

هرچند سود خالص از فعالیت‌های مرتبط با بیت‌کوین از طریق برنامه کش‌اپ، به دلیل متقبل شدن بخش اعظم درآمد برای هزینه‌های سفارش، در رقم پایینی قرار گرفت.

ماه گذشته، دورسی که از حامیان معروف بیت‌کوین به شمار می‌رود، بار دیگر با معرفی بیت‌کوین به عنوان ارز اصلی اینترنت اعلام کرد:

«[بیت کوین] چیزی بود که در اینترنت متولد شد، روی اینترنت توسعه پیدا کرد، روی آن آزمایش شد … و برآمده از اینترنت است.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.