راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مجموعه همایش‌های کاربرد استانداردهای GS1 در کسب‌وکار الکترونیکی، اردیبهشت 98 برگزار می‌شود

همایش اینترنت اشیا، همایش بلاکچین و همایش تجارت الکترونیکی از جمله برنامه‌هایی است که اردیبهشت‌ماه 1398، در مجموعه همایش‌های کاربرد استانداردهای GS1 در کسب‌وکار الکترونیکی برگزار خواهد شد.

سازمان جهانی GS1 یک نهاد بین‌المللی غیرانتفاعی و غیردولتی با سابقه‌ای ۴۵ ساله است که توسعه و مدیریت فراگیرترین سیستم استانداردهای زنجیره تأمین در دنیا را بر عهده داشته و با استفاده از این استانداردها اطمینان و شفافیت را در زنجیره تأمین کسب‌وکارهای مختلف تضمین می‌کند.

این سازمان با برقراری ارتباطی صحیح از طریق نمایندگی خود در سراسر جهان با شرکای تجاری، صنایع تولیدی، دولت‌ها و شرکت‌های صاحب فناوری تلاش می‌کند تا نیازها و مشکلات موجود در کسب‌وکار آن‌ها را شناسایی کرده و از طریق طراحی و پیاده‌سازی استانداردهای جهانی پاسخی مناسب برای آن نیازها ارائه دهد.

بیش از ۶ میلیارد تراکنش مبتنی بر استانداردهای GS1 توسط ۳ میلیون شرکت عضو آن در بیش از ۱۵۰ کشور جهان در هر روز انجام می‌شود.

«مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران» به‌عنوان نماینده سازمان جهانی GS1 در ایران، پس از هماهنگی با سازمان جهانی GS1 در نظر دارد «مجموعه همایش‌های بین‌المللی کاربرد استانداردهای GS1 در کسب‌وکار الکترونیکی» را طی روزهای 7 تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه 98 با همکاری انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران، کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی و حمایت وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و امور اقتصادی و دارایی و نیز سایر دستگاه‌ها و نهادها از بخش‌های دولتی و خصوصی برگزار کند.

مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران، برگزاری همایش‌های کاربرد استانداردهای GS1 در اینترنت اشیا، بلاکچین، تجارت و اقتصاد الکترونیکی و نیز برگزاری کارگاه‌های آموزشی توسط متخصصان و اساتید بین‌المللی و داخلی را به‌صورت موازی در دستور کار خود قرار داده است. همچنین نخستین مسابقه استارت‌آپ بین شرکت‌های Solution Provider/Partner، نمایندگان سازمان جهانی GS1 و مراکز علمی و دانشگاهی معتبر داخلی و خارجی به‌صورت موازی طی 4 روز در کنار این مجموعه همایش‌ها برگزار خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و حضور در این رویداد، اینجا را کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.