پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
مرکز خدمات تل بانک باهدف تسهیل و تسریع در دسترسی مشتریان به خدمات بانکی در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروزی آماده ارائه خدمات به مشتریان خواهد بود. مشتریان از طریق تلبانک میتوانند ضمن دریافت اطلاعات بانکی، خدماتی مانند افتتاح سپرده جدید، انتقال وجه سپردهای، انتقال بینبانکی، انتقال وجه باکارت، مسدودی کارت، مسدود کردن و ثبت مبلغ چکهای صادره و… را انجام دهند.
به گزارش روابط عمومی بانک سامان، ورود اولیه و استفاده از خدمات درگاه تِلبانک نیازمند ورود شماره مشتری و رمز تلفنبانک (رمز اول تلبانک) از سوی مشتری است که از طریق صفحهکلید تلفن امکانپذیر است. تمامی خدمات درگاه تِلبانک پس ورود صحیح شماره مشتری و رمز اول تلبانک به مشتری ارائه میشود؛ اما اجرای نهایی برخی از خدمات تِلبانک و در مرحله تأیید، مستلزم ثبت رمز دوم تلبانک یا رمز دوم کارت توسط مشتری است.
علاقهمندان به استفاده از این خدمات میتوانند از ساعت 7:30 تا 22:30 از طریق تماس با شماره 0216422 با کارشناسان این مرکز در ارتباط باشند.
سلام منمیخوام رمز پویای کارتمو غیر فعالش کنم