راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

محمد آجدانی، مدیرعامل جدید سامانه‌های یکپارچه سیمرغ تجارت از برنامه‌های آینده این شرکت گفت

محمد آجدانی هفتم اسفندماه طی حکمی به‌عنوان مدیرعامل شرکت سامانه‌های یکپارچه سیمرغ تجارت انتخاب شد. محمد آجدانی از بیستم آذرماه 1397 به‌عنوان سرپرست مدیریت عامل سیمرغ تجارت شروع به کار کرده بود. پیش از او علیرضا کریمی، مدیرعامل این شرکت بود.

آجدانی در گفت‌وگو با راه پرداخت از برنامه‌های پیش روی خود در این مجموعه گفت: «یکی از وظایف ما در مجموعه شرکت سیمرغ تجارت به‌عنوان یکی از شرکت‌های گروه مالی و بانکی تجارت صادر کردن کارت‌های هدیه و بن‌کارت بانک تجارت است. قرار است در این حوزه روش‌های توزیع را متنوع‌تر و گسترده‌تر کنیم و سهم بازار بانک تجارت را افزایش دهیم.»

او با اشاره به کیف پول الکترونیکی سیمرغ تجارت توضیح داد: «ما از سالیان پیش در حوزه کارت هیبریدی قراردادی با بانک تجارت داشته‌ایم. این کارت هم یک کارت بانکی و هم یک کیف پول با قابلیت تراکنش غیرتماسی آفلاین است. تاکنون بیش از 4.5 میلیون از این نوع کارت توزیع شده است. در حال حاضر این کارت‌ها عموما در شهر تهران و در حوزه حمل‌ونقل عمومی استفاده می‌شود.»

او افزود: «ما با همکاری شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش قرار است در سال آینده حوزه کاربری این کارت‌ها را افزایش می‌دهیم تا علاوه بر حمل‌ونقل عمومی، بر روی پایانه‌های فروش دارای فناوری NFC نیز مورداستفاده قرار گیرد. همچنین در حوزه کارت بلیت الکترونیکی در شهرهای اراک، زنجان، اندیشه و پردیس فعالیت داریم.»

آجدانی به برنامه‌هایی که قرار است در حوزه موبایل انجام شود، اشاره کرد و گفت: «در این حوزه تلاش می‌کنیم محصولات مختلفی را مبتنی بر تلفن همراه هوشمند ارائه کنیم. یکی از آنها در حوزه پرداخت الکترونیک عوارض جاده‌ای است که سعی بر این است تا پایان سال نسخه اولیه این محصول راه‌اندازی شود.»

او در ادامه گفت: «حوزه‌ای که به‌تازگی در آن ورود کرده‌ایم، بحث پرداخت‌یاری است که برای اخذ مجوز با شبکه شاپرک تعاملاتی داشته‌ایم تا رسما به‌عنوان پرداخت‌یاری فعالیت کنیم و سعی خواهیم کرد تا تابستان آینده این امر محقق شود.»

به گفته آجدانی از دیگر برنامه‌های در دست اجرا ایجاد «توریست‌کارت» است. گردشگران خارجی از طریق این کارت‌های مغناطیسی می‌توانند از شبکه پرداخت الکترونیک داخل کشور استفاده کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.