راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رونمایی از راهکار توسن‌تکنو برای انجام احراز هویت آنلاین با استفاده از کارت هوشمند ملی در کانال VTM و CRS بانک ملی ایران

رونمایی از راهکار توسن‌تکنو برای انجام احراز هویت آنلاین با استفاده از کارت هوشمند ملی در کانال VTM و CRS بانک ملی ایران با حضور فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و امور دارائی، مسعود پزشکیان نائب‌رییس مجلس شورای اسلامی، حمید درخشان‌نیا معاون وزیر و رییس سازمان ثبت احوال کشور و محمدرضا حسین‌زاده مدیرعامل بانک ملی ایران در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی توسن‌تکنو، رویداد ملی‌شو با هدف معرفی دستاوردهای نوین بانک ملی ایران هر سال به همت این بانک برگزار و طی آن جدیدترین راهکارهای این بانک رونمایی شده و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.  در دومین همایش ملی‌شو که عصر روز یکشنبه پنجم اسفندماه ۱۳۹۷ برگزار شد، از «راهکار احراز هویت آنلاین با استفاده از کارت هوشمند ملی در کانال VTM و CRS بانک ملی ایران» برای ارائه خدمات بانکی رونمایی شد.

در این راهکار ارائه خدمات سلف‌سرویس نظیر دریافت و پرداخت وجه نقد از طریق دستگاه‌های ATMR با استفاده از کارت هوشمند ملی و بدون نیاز به کارت بانکی میسر شده است. این مورد اولین قدم در ایران برای حذف کارت‌های بانکی بوده و بی‌شک با توسعه این راهکار و فراگیرشدن آن شاهد آن خواهیم بود که مشتریان فقط با یک کارت هوشمند ملی می‌توانند از دستگاه‌های سلف‌سرویس بانک‌های مختلف استفاده کنند و بدون نیاز به رمز، تمام امور بانکی خود را انجام دهند.

این دستاوردها توسط وزیر محترم اقتصاد، نایب رییس اول مجلس، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران و عده کثیری از روسا و مدیران صنعت بانکداری و شرکت‌های فعال در این حوزه رونمایی شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.