راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کدام گوشی‌ها پرداخت موبایلی المپیک لندن را یدک می‌کشند؟

کمتر از دو هفته تا برگزاری بازی‌های المپیک لندن باقی مانده که اپراتورهای تلفن همراه خود را برای ارایه سرویس‌های بهتر ویژه بازدیدکنندگان المپیک لندن آماده می‌کنند.

این روز‌ها دستگاه‌های تلفن همراه به دستگاه‌هایی برای ارتباطات جمعی و رسانه‌ای تبدیل شده و بسیاری از مردم به‌جای تلویزیون، رایانه و رادیو از این دستگاه‌ها بهره می‌برند تا هر جا و هر زمان بتوانند به اطلاعاتی که می‌خواهند دسترسی داشته باشند. از این رو شرکت‌های T-Mobile، Vodafone، Three و O2 خود را برای ارایه سرویس‌های تلفن همراه در طول برگزاری مسابقات المپیک ۲۰۱۲ لندن آماده کرده‌اند.

هر کدام از این اپراتور‌ها یک یا چند مدل گوشی را برای ارایه سرویس‌های مختلف و ویژه خود انتخاب کرده‌اند.

در این گزارش به چند مدل از گوشی‌هایی می‌پردازیم که قرار است در طول مسابقات المپیک لندن به ارایه سرویس‌های مختلف برای کاربران و علاقه‌مندان به المپیک بپردازند.

 

در میان گوشی‌هایی که برای دسترسی به اطلاعات و اخبار درباره این بازی‌ها ارایه شده، گوشی Galaxy S III سامسونگ شهرت بیشتری دارد، زیرا سامسونگ در ابتدای رونمایی از این گوشی، خود را به عنوان حامی این بازی‌ها و Galaxy S III را گوشی رسمی بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن معرفی کرد.

این گوشی با توجه به صفحه نمایش بزرگ و ویژگی‌هایی که دارد هم دسترسی به اطلاعات ویژه بازی‌های المپیک را فراهم می‌کند و هم سرعت بسیار بالایی برای پردازش و دسترسی به وب دارد. Galaxy S III با قیمت ۲۹ پوند و پرداخت ماهانه ۳۳ پوند در دسترس کاربران انگلیس قرار دارد.

بر این اساس کاربران از برنامه اطلاعاتی دو هزار دقیقه مکالمه و پنج هزار پیامک به مدت ۲۴ ماه برخوردار خواهند شد.

 

گوشی دیگری که سامسونگ برای بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن در نظر گرفته، Galaxy Y است. این گوشی هم مبتنی بر سیستم‌عامل آندرویید است و از صفحه نمایش ۳ اینچی QVGA لمسی بهره می‌برد. پردازنده این گوشی ۸۳۲ مگاهرتزی است و از دوربین ۲ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند. سامسونگ برای بازی‌های المپیک قیمت این گوشی را از ۸۰ پوند به ۶۵ پوند کاهش داده است.

Galaxy Ace ۲ گوشی دیگری است که سامسونگ قصد دارد در طول برگزاری بازی‌های المپیک لندن به ارایه سرویس‌های ویژه بر روی این گوشی بپردازد.

این گوشی از صفحه نمایش ۸/۳ اینچی لمسی WVGA بهره می‌برد و به پردازنده دو هسته‌ای مجهز شده است. پشتیبانی از نسخه Gingerbread ۲. ۳ آندرویید ویژگی دیگر این گوشی به شمار می‌رود.

سامسونگ اعلام کرده کاربران با پرداخت ماهانه ۵/۱۵ دلار می‌توانند به مدت ۲۴ ماه از ۵۰ دقیقه مکالمه رایگان و ارسال نامحدود پیامک و نیز ۲۵۰ مگابایت اینترنت بهره ببرند.

 

در میان گوشی‌های ارایه شده برای بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ گوشی Curve ۸۵۲۰ بلک‌بری قرار گرفته است. این گوشی با کاهش قیمت ۱۰ پوندی به ارزش ۹۰ پوند در اختیار طرفداران بازی‌های المپیک قرار دارد و توسط اورنج در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

این گوشی دارای صفحه کلید کامل QWERTY است و از صفحه نمایش ۴/۲ اینچی بهره می‌برد. Curve ۸۵۲۰ همچنین از کلیدهای رسانه‌ای بهره می‌برد که امکان دسترسی سریع به وب و مرورگری در اینترنت را فراهم می‌کند.

 

Vivacity گوشی دیگری است که تی‌موبایل برای بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن در نظر گرفته است.

این گوشی از نسخه Gingerbread ۲. ۳ آندرویید بهره می‌برد و دارای صفحه نمایش ۵/۳ اینچی لمسی و دوربین ۵ مگاپیکسلی است.

تی‌موبایل برای عرضه این گوشی ۲۰ پوند تخفیف در نظر گرفته و قرار است Vivacity با قیمت ۷۰ پوند در اختیار کاربران قرار گیرد.

بر این اساس کاربران امکان دسترسی ۳۰ روز اینترنت رایگان و ارسال پیامک نامحدود را خواهند داشت.

 

Smart II گوشی جدیدی است که توسط وودافون در اختیار کاربرانی که مشتاق دسترسی به اطلاعات و اخبار المپیک در طول برگزاری این بازی‌ها هستند، قرار می‌گیرد.

این گوشی هم از سیستم عامل آندرویید بهره می‌برد و دارای صفحه نمایش ۲/۳ اینچی لمسی و دوربین ۲/۳ مگاپیکسلی است و با قیمت ۷۰ پوند در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

منبع: فناوران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.