راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان برداشت دلار از خودپرداز، با ملی کارت ارزی فراهم شد

مشتریان می‌توانند با مراجعه به شعب ارزی بانک ملی ایران و سپرده‌گذاری ارزی نزد این بانک، اقدام به افتتاح حساب‌های دلاری و یا یورویی و تقاضای صدور و دریافت ملی کارت ارزی کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی، این بانک با هدف ارائه خدمات نوین و محصولات جدید به مشتریان خود، تحولی عظیم در حوزه بانکداری بین‌الملل ایجاد کرده است.

عدم وجود ابزار برداشت از حساب‌های ارزی به‌صورت شبانه‌روزی این بانک را بر آن داشت تا ارائه خدمات ارزی خود را بهینه‌تر کرده و پروژه صدور کارت‌های ارزی را عملیاتی کند.

ازاین‌پس مشتریان می‌توانند با مراجعه به شعب ارزی بانک ملی ایران و سپرده‌گذاری ارزی نزد این بانک اقدام به افتتاح حساب‌های دلاری و یا یورویی و تقاضای صدور و دریافت ملی کارت ارزی کنند.

دارندگان ملی کارت‌های ارزی می‌توانند با استفاده از کارت‌های یادشده در هر ساعت از شبانه‌روز به خود بانک‌های ارزی بانک ملی مراجعه و شخصا اقدام به واریز و یا برداشت از حساب به‌صورت اسکناس کنند و از مانده و یا ۱۰ گردش آخر حساب خود مطلع شوند.

همچنین مشتریان می‌توانند به‌راحتی علاوه بر انتقال وجه بین حساب‌های خود در صورتی که منشا ارز حساب آنها اسکناس باشد از حسابی به حساب دیگر نیز انتقال وجه کنند. بدیهی است برداشت اسکناس دلار و یورو از حساب خود در هر ساعت از شبانه‌روز از مزایای قابل‌توجه این طرح است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.