راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چهارمین همایش «من طراحم» دهم اسفندماه در پژوهشکده فرهنگ و هنر جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود

کمپین «من طراحم» از سال 1394 در وبسایت خود دغدغه‌های شغلی طراحان را مطرح کرد و در فراخوانی از طراحان خواست که آن را امضا کنند. این کمپین تا کنون موفق شده امضای هشت هزار و 800 نفر طراح از رشته‌های مختلف را جمع‌آوری کند. این کمپین سالانه همایشی را با محوریت اشتراک تجربه طراحان برگزار می‌کند تا طراحان تجربه‌های خود را از مهارت‌ها و دغدغه‌های شغلی‌شان بیان کنند، به گونه‌ای که اشتراک تجربه کلیدواژه این رویدادها بوده است.

در همین راستا رویداد «من طراحم» دهم اسفندماه از ساعت ۸ تا ۱۸ در تالار همایش‌های فرهنگ و هنر پژوهشکده فرهنگ و هنر جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

در این رویداد که با حضور 350 طراح برگزار می‌شود دو پنل در نظر گرفته شده است. در پنل نخست که تحت عنوان گفت‌وگو با پیشکسوتان برگزار می‌شود، امرالله فرهادی، پیشکسوت طراحی گرافیک، بهرام شیردل، پیشکسوت معماری و مصطفی میرسندرسکی، پیشکسوت طراحی صنعتی به عنوان اعضای پنل حضور دارند و حسین شهرابی، معمار و طراحی گرافیک به عنوان مدیر پنل حضور دارد.

در پنل دیگری که در این رویداد در نظر گرفته شده است، اعضای انجمن‌های صنفی حوزه‌های مختلف طراحی، از جمله انجمن صنفی گرافیک، انجمن صنفی طراحی لباس و انجمن معماری حضور دارند.

سخنرانان این رویداد ساعد مشکی، طراح گرافیک، مرتضی ادیب و محمد خاوریان، معمار، شیرین شمس، طراح تجربه کاربری، مصطفی پورعلی، طراح خدمات، محمدرضا هدایتی، طراح صنعتی، منظر سزاوار، تصویرساز و سهیل پایدار، حقوقدان حضور دارند.

برای ثبت نام در این رویداد اینجا را کلیک کنید. مخاطبان راه پرداخت می‌توانند با کد way2pay و با 40 درصد تخفیف در این رویداد شرکت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.