شتاب گرفتن فروش ارز صادرکنندگان خصوصی در سامانه نیما

شتاب گرفتن فروش ارز صادرکنندگان خصوصی در سامانه نیما

علاوه بر عرضه نزدیک به ۱۰ میلیارد دلار از سوی بانک مرکزی، پتروشیمی‌ها، فولادی‌ها و شرکت ملی گاز در سامانه نیما، صادرکنندگان غیرنفتی بخش خصوصی فروش ارز ناشی از صادرات خود را در نیما افزایش داده‌اند.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، این مبلغ از ۱۶ مرداد تا به امروز از یک میلیارد یورو فراتر رفت و علاوه بر عرضه صادرکنندگان در صرافی‌ها و اختصاص ارز به واردات خودشان می‌باشد.

نمایش لینک کوتاه
لینک کوتاه: https://way2pay.ir/ks1q کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی