علاوه بر عرضه نزدیک به ۱۰ میلیارد دلار از سوی بانک مرکزی، پتروشیمیها، فولادیها و شرکت ملی گاز در سامانه نیما، صادرکنندگان غیرنفتی بخش خصوصی فروش ارز ناشی از صادرات خود را در نیما افزایش دادهاند.
به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، این مبلغ از ۱۶ مرداد تا به امروز از یک میلیارد یورو فراتر رفت و علاوه بر عرضه صادرکنندگان در صرافیها و اختصاص ارز به واردات خودشان میباشد.