راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

«بام سازمانی» بانک ملی ایران رونمایی شد

بانک ملی ایران در راستای توسعه خدمات بانکداری اینترنتی خود برای سازمان‌های بزرگ و هلدینگ‌ها، از سامانه «بام سازمانی» رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، با توجه به اهمیت ارائه خدمات و سرویس‌های خاص نرم‌افزاری به مشتریان و سازمان‌های بزرگ که عموما به صورت چند شرکتی و هلدینگ اداره می‌شوند، بانکداری سازمانی این بانک تحت عنوان بام سازمانی به عنوان پل ارتباطی میان سازمان‌های مختلف و بانک ایجاد شد و لینک آن بر روی سایت اصلی بانک ملی نیز قرار گرفته است.

بام سازمانی امکان تعریف ساختار سازمانی و زیر سازمان، تقسیم وجوه و واریز حقوق، تعریف گروه حساب، تعریف حساب‌های سازمان، گزارش صورت‌حساب، گزارش ریز تراکنش، صورتحساب تلفیقی، گزارش‌های تحلیلی و مقایسه‌ای و مدیریت کاربران و سطوح دسترسی را فراهم کرده است.

همچنین امکان تعریف قوانین دسترسی برای تراکنش‌های سازمان به صورت درختی، تعریف مشتریان سازمان و تهیه گزارش‌های خاص بر اساس مشتری، ثبت و مدیریت دستور پرداخت آنی، تسهیم وجوه، مدیریت درخواست‌های بانکی، تعریف فرآیندهای تأیید، گزارش‌گیری از تراکنش‌ها بر اساس وضعیت پرداخت، ارائه سرویس‌های بانکداری به صورت وب‌سرویس بر اساس سطوح دسترسی هر کاربر و امکان ارتباط با سامانه‌های داخلی سازمان‌ها از دیگر قابلیت‌های بام سازمانی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.