راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شعبه تخصصی «بانک–بیمه» سامان افتتاح شد

شعبه تخصصی «بانک–بیمه» سامان با حضور مدیرعامل و معاون بانکی و بازاریابی بانک سامان و مدیرعامل و معاون اجرائی بیمه سامان، هم‌زمان با چهاردهمین سالگرد تأسیس بیمه سامان در مجتمع داریوش خیابان فرشته تهران افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بانک سامان، مأموریت این شعبه پشتیبانی اختصاصی و ارائه خدمات فروش و پس از فروش از مرحله صدور تا پرداخت خسارت به مشتریان بانک سامان در زمان دریافت بیمه‌نامه‌های بیمه سامان از شعب بانک سامان است.

مدیرعامل شرکت بیمه سامان در مراسم افتتاح این شعبه با بیان اینکه راه‌اندازی شعبه بانک–بیمه از ابتدای فعالیت بیمه سامان در ذهن مدیران بوده است، گفت: «برای اجرایی شدن این ایده، انواع روش‌ها تجربه شد و آنچه امروز افتتاح شده است، برآیند همه آن سعی و خطاهاست.»

احمدرضا ضرابیه با بیان اینکه مقوله بانک – بیمه در جهان بسیار تجربه خوبی بوده، اما راه‌اندازی آن در ایران با مشکلاتی مواجه بود، اظهار کرد: «شعبه بانک–بیمه سامان حاصل یک روند تکاملی است و می‌توان ادعا کرد که یکی از نمونه‌های منحصربه‌فرد در کشور است.»

او اعتقاد همه مدیران ارشد و لایه‌های میانی مجموعه مالی سامان به راه‌اندازی شعبه بانک – بیمه را عامل اصلی پیاده‌سازی نهایی این طرح دانست و خاطرنشان کرد: «همه مجموعه سامان دست‌به‌دست هم دادند تا امروز شاید افتتاح این شعبه باشیم.»

به گفته ضرابیه، ارائه خدمات بیمه‌ای به مشتریان بانک سامان با ساده‌ترین روش، همواره در دستور کار مجموعه سامان بوده است، ادامه داد: «هدف نهایی شرکت بیمه سامان از فعالیت در مجموعه بانک–بیمه این است که برای مشتریان بانک سامان، ارزش ایجاد کنیم، بنابراین ما به دنبال فروش یا سودآوری برای بیمه سامان نیستیم.»

مدیرعامل شرکت بیمه سامان با اظهار خوشنودی از اینکه بانک–بیمه سامان پس از فراز و نشیب بسیار و عبور از مسیرهای پر پیچ‌وخم افتتاح شده است، گفت: «وضعیت بیمه سامان از بعد ارائه خدمات و محصولات، رضایت نهاد ناظر، کیفیت نیروی انسانی، گستردگی شبکه فروش، توانگری مالی و سرمایه در بازار بیمه کشور درخشان است.»

او با تاکید بر اینکه بیمه، چیزی جز اعتبار نیست، ادامه داد: «اعتبار مجموعه سامان، پشتوانه بیمه سامان است و ما تلاش می‌کنیم از حداکثر این اعتبار برای خدمت‌رسانی به مشتریان بانک سامان استفاده کنیم.»

منصور مؤمنی معاون بانکی و بازاریابی بانک سامان هم در این مراسم با اشاره به اینکه نحوه ارائه خدمات بیمه‌ای به مشتریان این بانک همواره یک دغدغه جدی میان کارکنان بوده است، گفت: «امیدوارم با ساختاری که برای شعبه بانک–بیمه سامان در نظر گرفته‌شده، دغدغه‌های همکاران در این زمینه رفع شود.»

مؤمنی با بیان اینکه هدف مجموعه سامان فقط راه‌اندازی یک شعبه نبوده است، اظهار کرد: «ما می‌خواهیم در فرایندها تغییراتی ایجاد کنیم تا در نتیجه آن سرعت عمل در انجام کارها و پاسخگویی به مشتریان افزایش یابد.»

به گفته او، این تغییر فرایندها به افزایش کیفیت و کمیت ارائه خدمات بیمه سامان به مشتریان بانک سامان منجر خواهد شد و البته لازمه آن، تعامل دائمی دو طرف با همدیگر است.

این مراسم با حضور مدیران و روسای شعب بانک و بیمه سامان در تاریخ 27 بهمن‌ماه در سالن تلاش وزارت کار برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.