راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جلسه همفکری چالش‌های ارتباطات کارت‌خوان‌های بانکی و نرم‌افزارهای حوزه فروش و مالی، در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران برگزار می‌شود

28 بهمن‌ماه‌، جلسه همفکری چالش‌های موجود در تعامل و ارتباطات کارت‌خوان‌های بانکی و نرم‌افزارهای حوزه فروش و مالی، برگزار می‌شود.

این جلسه به همت «کمیسیون نرم‌افزارهای فروشگاهی، پخش و اصناف» و با حضور مشترک شرکت‌های تولیدکننده نرم‌افزاری و همچنین فعالین حوزه PSP و پرداخت برگزار می‌شود.

امروزه ارتباط بین دستگاه‌های کارت‌خوان‌های بانکی و نرم‌افزارهای حوزه مالی و فروشگاهی بسیار فراگیر شده است. اما دراین‌بین، چالش‌هایی برای شرکت‌های نرم‌افزاری و همچنین شرکت‌های PSP وجود دارد که هزینه‌های زیادی را به طرفین تحمیل می‌کند. لذا در این جلسه قرار است تا با همفکری طرفین نسبت به بررسی‌های چالش‌های موجود و زمینه‌سازی برای ایجاد راه‌حل‌های مشترک، اقدام شود.

«کمیسیون نرم‌افزارهای فروشگاهی، پخش و اصناف» مستقر در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران میزبان نمایندگان شرکت‌های PSP خواهد بود

این کمیسیون، متشکل از شرکت‌های بزرگ تولیدکننده و عرضه‌کننده نرم‌افزارهای حوزه فروش و مالی در ایران با دارا بودن حدود 70درصد از سهم بازار است. امید است با حضور فعال نمایندگان شرکت‌های PSP و پرداخت در این هم‌اندیشی نتایج پرباری به دست آید.

این جلسه مشترک، 28 بهمن‌ماه از ساعت 9:30 الی 11:30 در محل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران به آدرس تهران، خیابان سهروردی شمالی، خیابان خرمشهر (آپادانا)، خیابان شهید عربعلی (نوبخت)، کوچه نهم، شماره 13 برگزار خواهد شد.

همچنین علاقه‌مندان جهت حضور و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، با شماره 88734499 تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.