راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سایکل‌میتز، ۲ و ۳ اسفند با حضور مدیران محصول کسب‌وکارهای آنلاین برگزار می‌شود

در سایکل‌میتز که در کارخانه نوآوری آزادی تهران برگزار می‌شود، مدیران محصول و افرادی که به‌نوعی با محصول سروکار دارند، در مورد تجربیاتشان سخن می‌گویند.

روز اول این رویداد، کارگاه مدیریت محصول برگزار خواهد شد. در این کارگاه تلاش می‌شود شرکت‌کنندگان به‌صورت عملی با روش‌های مدیریت محصول آشنا شده و درگیر چالش‌های مدیریت محصول شوند. همچنین به شرکت‌کنندگان مدرک حضور در کارگاه از طرف آکادمی مدیریت محصول اعطا خواهد شد.

در دومین روز رویداد، تعدادی از مدیران محصولات شناخته‌شده به تشریح تجربیاتشان خواهند پرداخت و در انتها پنل بحث و گفتگو درباره موضوع ارتباطات در تیم‌های نرم‌افزاری برگزار می‌شود.

وحید ابوالحسنی‌نژاد، مدیر اجرایی این رویداد در این رابطه گفت: «محصول خوب شریان حیاتی یک کسب‌وکار آنلاین است. به همین خاطر است که مدیریت محصول را CEO کوچک می‌نامند. تعاریف و مسئولیت‌های متفاوتی را می‌توان برای این شغل نوظهور ذکر کرد، اما مدیر محصول متعهد می‌شود تا تمام تلاش خود را انجام دهد تا یک داستان جذاب را برای مخاطب محصولش بگوید.»

او درباره تجربه حضور در این رویداد اشاره کرد: «ما می‌خواهیم در سایکل‌میتز شما را به شنیدن داستان‌های جذاب و آموزنده پشت صحنه تولید محصولات موفق ایرانی دعوت کنیم. محتوایی که هیچ جای دیگری نمی‌توانید پیدا کنید.»

او افزود: «تمامی سخنران‌ها از تجربه شخصی خودشان برای شما می‌گویند و اینکه چگونه مشکلات را حل کرده‌اند و نتیجه آن چه بوده. شما در این رویداد قرار نیست فقط یک شنونده باشید. در هر رویداد، سخنران‌ها بخشی از زمان خود را در مورد تجارب واقعی‌شان صحبت می‌کنند و بخش دیگر را به سوالات شما پاسخ می‌دهند.»

برای تمام کسانی که دغدغه محصول دارند

ابوالحسنی‌نژاد با بیان اینکه این رویداد مناسب تمامی علاقه‌مندان به محصول است افزود: «اعضای تیم محصول، مدیران محصول، طراحان محصول و مدیران کسب‌وکارهای کوچک جزو مخاطبین مستقیم ما بوده و می‌توانند از این رویداد بهره‌مند شوند.»

او همچنین درباره روز دوم رویداد گفت: «روز دوم رویداد، ویژه سخنرانی سخنرانانی ازجمله امیر عظیمی، بهرام رمضانی، هادی فرنود، اسد صفری، سارا حلم‌زاده، غنچه طاووسی، هیرمند لشکری و فرنود فرودی است که هرکدام به‌نوبه خود در بخش‌های مرتبط در شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های مطرح مانند دیجی‌کالا، اسنپ‌تریپ، صبا ایده، سداد، گاج، شیپور، کاموا و دانرو فعالیت دارند.»

مدیر اجرایی این رویداد برگزاری این همایش را کاملا مستقل دانست و تاکید کرد که این رویداد به هیچ نهاد یا سازمانی وابسته نیست.

 

همکاری با Product School

Product School که از سال ۲۰۱۴ فعالیت خود را از آمریکا آغاز کرده و سپس در کشورهایی مثل انگلستان، سوئیس، فنلاند، دانمارک، آلمان و دیگر کشورهای اروپایی ادامه داده است، اکنون با انتخاب نماینده رسمی خود در ایران، تهران را به‌عنوان مرکز برگزاری رویدادهای ماهیانه خود مشخص کرده است.

این مجموعه بین‌المللی به‌عنوان همکار علمی سایکل‌میتز به این رویداد پیوست تا با همکاری این مجموعه بین‌المللی در حوزه مدیریت محصول مسیر پیشرفت مدیران محصول را تسریع کنند.

لازم به ذکر است این رویداد با حمایت حامیان مختلفی برگزار می‌شود که اپلیکیشن پرداخت آنلاین تومن به‌عنوان حامی اصلی این رویداد در کنار سایکل قرار دارد.

رویداد سایکل‌میتز، ۲ و ۳ اسفندماه جاری در کارخانه نوآوری آزادی تهران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به وب‌سایت این رویداد مراجعه کنند.

همچنین مخاطبان راه پرداخت می‌توانند با استفاده از کد تخفیف way2pay در هنگام ثبت‌نام، از 25% تخفیف بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند با دنبال کردن هشتگ #cyclemeets در شبکه‌های اجتماعی، در جریان جزئیات این رویداد قرار بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.