پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
مشتریان بانک سامان خدمات بانکی را تلفنی دریافت میکنند
با راهاندازی مرکز خدمات تل بانک در بانک سامان مشتریان بانک سامان ازاینپس برای دریافت خدمات بانکی و کسب اطلاعات لزومی به حضور در شعبه نخواهند داشت.
به گزارش روابط عمومی بانک سامان، مرکز خدمات تل بانک باهدف تسهیل و تسریع در دسترسی مشتریان به خدمات بانکی راهاندازی شده است بهگونهای که آنها را از رفتن به شعبه برای انجام کارهای معمول بانکی بینیاز کند.
مشتریانی که رمز تلفنبانک خود را از شعبه دریافت کردهاند ازاینپس میتوانند بدون نیاز به مراجعه به شعب سامان و فقط از طریق ارتباط تلفنی با کارشناسان مرکز خدمات تل بانک ضمن دریافت و کسب اطلاعات خدماتی مانند افتتاح سپرده جدید، انتقال وجه سپردهای، انتقال بینبانکی، انتقال وجه باکارت، مسدودی کارت، مسدود کردن و ثبت مبلغ چکهای صادره و… را انجام دهند.
ورود اولیه و استفاده از خدمات درگاه تِلبانک نیازمند ورود شماره مشتری و رمز تلفنبانک (رمز اول تلفنبانک) از سوی مشتری است که از طریق صفحهکلید تلفن امکانپذیر است.
تمامی خدمات درگاه تِلبانک پس ورود صحیح شماره مشتری و رمز اول تلفنبانک به مشتری ارائه میشود؛ اما اجرای نهایی برخی از خدمات تِلبانک و در مرحله تأیید، مستلزم ثبت رمز دوم تلفنبانک یا رمز دوم کارت توسط مشتری است.
علاقهمندان به استفاده از این خدمات میتوانند در روزهای اداری از ساعت 7:30 تا 22:30 با شماره 0216422 با کارشناسان این مرکز در ارتباط باشند.