راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

به‌پرداخت ملت با 47 پله ارتقای رتبه، در جمع 100 شرکت برتر کشور قرار گرفت

شرکت به‌پرداخت ملت، با 47 رتبه ارتقاء نسبت به سال گذشته، در بیست‌ویکمین سال رتبه‌بندی IMI100 موفق شد با کسب مقام 88 به جمع 100 شرکت برتر ایران راه پیدا کند.

به گزارش روابط عمومی به‌پرداخت ملت، تازه‌ترین فهرست رتبه‌بندی سالانه آی‌ام‌آی 100 صبح روز دوشنبه 8 بهمن، طی مراسمی در محل مرکز همایش‌های صداوسیما با حضور مسئولان وزارت صمت، سازمان مدیریت صنعتی، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و نمایندگان بسیاری از شرکت‌های بزرگ کشور اعلام شد.

بر اساس رتبه‌بندی اعلام شده، شرکت به‌پرداخت ملت توانسته است مقام سومین شرکت در بالاترین میزان ارتقاء رتبه را نسبت به سال گذشته از آن خود کند تا به‌این‌ترتیب با کسب رتبه هشتاد و هشتم در بین 500 شرکت موردبررسی به باشگاه 100 شرکت برتر کشور راه یابد.

به‌پرداخت ملت همچنین به‌عنوان دومین شرکت پیشرو در رتبه‌بندی سال 97 انتخاب شده است.

در این رتبه‌بندی که امسال دوره بیست‌ویکم آن برگزار شد شرکت‌های برتر ایرانی با الگوبرداری از شاخص «فورچون» مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. شاخص اصلی در این رتبه‌بندی، میزان فروش یا درآمد شرکت‌ها که بزرگی و تاثیرگذاری شرکت را در اقتصاد نشان می‌دهد، به‌عنوان شاخص ارزیابی ملاک رتبه‌بندی قرار می‌گیرد.

تعداد کل شاخص‌های ارزیابی در رتبه‌بندی شرکت‌های برتر 33 شاخص است که به چندین گروه مختلف تقسیم شده‌اند. در این شاخص‌ها به‌پرداخت ملت به‌عنوان یکی از 10 شرکت پیشرو انتخاب و با 182.4 درصد رشد در فروش به جمع 100 شرکت برتر کشور پیوست.

مرکز رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران معروف به «IMI100» زیرمجموعه سازمان مدیریت صنعتی است و در حوزه رتبه‌بندی بنگاه‌های بزرگ کشور، به معرفی برترین‌ها می‌پردازد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.