راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برندگان هشتمین دوره از جشنواره مرحوم دکتر نوربخش معرفی شدند

در مراسم اختتامیه هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت که با حضور عبدالناصر همتی رئیس‌کل بانک مرکزی، نصرالله جهانگرد معاون وزیر ارتباطات و علی دیواندری رئیس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی برگزار شد، منتخبین جشنواره دکتر نوربخش معرفی شدند.

 

برگزیدگان نمایشگاه نواندیشان فناوری‌های مالی

دومین رویداد نواندیشان فناوری‌های مالی هم‌زمان با هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برگزار شد و در اختتامیه این دوره از همایش بانکداری الکترونیک، سه تیم منتخب این رویداد شدند. رتبه اول متعلق به تیم اطلس بود که جایزه آن را محمدرضا جم دریافت کرد. رتبه دوم متعلق به تیم اکسیر و محمد بهاءالدین جایزه آن را دریافت کرد. تیم جیبی‌مو نیز رتبه سوم این بخش بود که جایزه آن را عرفان مرادیان گرفت.

ایده برتر

در بخش ایده برتر نیز تیم پیاز به‌عنوان رتبه اول، تیم رمیتنس به‌عنوان رتبه دوم و تیم الف‌پلاس به‌عنوان رتبه سوم انتخاب شدند.

کتاب برتر حوزه بانکداری الکترونیک

جایزه کتاب برتر حوزه بانکداری الکترونیک در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت به یکی از کتاب‌های انتشارات راه پرداخت یعنی کتاب «فین‌تک در یک نگاه» تعلق گرفت و مدیرمسئول راه پرداخت، مینا والی، این جایزه را دریافت کرد.

نوآوری‌های برتر بانکی و شرکتی هشتمین همایش

سامانه‌های درون بانکی

برنده اول در بخش سامانه‌های درون بانکی، شرکت پردازش اطلاعات نوآوران امین برای محصول ارزیابی ریسک شرکتی (آرش) این شرکت بود که جایزه هیئت‌داوران به علی نوروزی مدیرعامل این شرکت اهدا شد. برنده دوم در این بخش نیز بانک صادرات ایران با سامانه تحلیل هزینه و فایده مشتریان بود که جایزه آن به حجت‌الله صیدی مدیرعامل این بانک تعلق گرفت.

سامانه‌های مالی

در بخش سامانه‌های بانکی نیز شرکت خدمات انفورماتیک با سامانه پرداخت‌های نظام‌مند دوره‌ای (سپند) منتخب شد و جایزه این بخش به ابوطالب نجفی مدیرعامل این شرکت اهدا شد.

امنیت و زیرساخت

همچنین در بخش امنیت و زیرساخت نیز شرکت حصین قشم با دستگاه HSM سخت‌افزار بومی سربن انتخاب شد و جایزه آن به مسعود آراسته مدیرعامل این شرکت تعلق گرفت.

تجهیزات و سخت‌افزار

در بخش تجهیزات و سخت‌افزار نیز شرکت گرایش تازه کیش برای طراحی و ساخت ربات هوش مصنوعی (پروژه آلفا) رتبه برتر شناخته شد و امیر قاصر مدیرعامل شرکت جی‌اس‌اس این جایزه را دریافت کرد.

مسئولیت اجتماعی

شرکت کارت اعتباری ایران کیش نیز در بخش مسئولیت اجتماعی برای ارائه خدمات پرداخت ویژه روشندلان و تکریم اقوام در راستای مسئولیت اجتماعی رتبه برتر شد و جایزه آن به صادق فرامرزی مدیرعامل این شرکت تعلق گرفت.

سامانه‌های مشتریان

در بخش سامانه‌های مشتریان نیز سامانه اینترنت بانک فرایند محور شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزارهای نگین (توسن) به سید روح الله فاطمی اردکانی مدیرعامل این شرکت تعلق گرفت. در همین بخش، بانک ملی ایران نیز برای سامانه رمز یک‌بارمصرف ۶۰ رتبه دوم را کسب کرد و مسعود خاتونی عضو هیئت‌مدیره و معاون فناوری‌های نوین این بانک جایزه این بخش را دریافت کرد.

پلتفرم‌ها

شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا نیز در بخش پلتفرم‌ها برای پلتفرم تحول دیجیتال فینوتک منتخب شد و جایزه آن به حامد قنادپور مدیرعامل این شرکت تعلق گرفت.

شایسته تقدیر ازنظر هیئت‌داوران

در بخش شایسته تقدیر ازنظر هیئت‌داوران، شرکت به‌پرداخت ملت برای سامانه دستیار گفتاری پرداخت الکترونیک رتبه برتر شناخته شد و شهریار خلیلی مدیرعامل این شرکت جایزه آن را دریافت کرد. همچنین در این بخش شرکت داده ورزی سداد برای پایانه هوشمند ملی BMT رتبه دوم شناخته شد و حمیدرضا مختاریان جایزه این بخش را دریافت کرد.

غرفه‌های برتر

منتخب نمایشگاهی به انتخاب شرکت‌کنندگان نیز به غرفه‌های پرداخت الکترونیک سداد و گروه توسن تعلق گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.