راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کسب رتبه ۳۶ و رشد ۱۲ پله‌ای آسان پرداخت پرشین در رتبه‌بندی ۱۰۰ شرکت برتر ایران

آسان پرداخت پرشین برای سومین سال متوالی رتبه اول گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته را در میان ۵۰۰ شرکت بزرگ ایرانی از آن خود کرد و موفق به کسب رتبه ۳۶ و رشد ۱۲ پله‌ای، در رتبه‌بندی ۱۰۰ شرکت برتر ایران شد.

به گزارش روابط عمومی آسان پرداخت پرشین، بیست و یکمین دوره همایش معرفی شرکت‌های برتر ایران (IMI-100) با حضور جمعی از فعالان صنعت، تولید، خدمات و تجارت، ۸ بهمن‌ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صداوسیما برگزار شد. بر اساس نتایج رتبه‌بندی بیست و یکمین دوره همایش معرفی شرکت‌های برتر ایران (IMI-100) آسان پرداخت پرشین بین ۵۰۰ شرکت بزرگ کشور، رتبه اول از نظر شاخص فروش در گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته را از آن خود کرد.

در این مراسم بر اساس رتبه‌بندی انجام‌شده از سوی سازمان مدیریت صنعتی، شرکت آسان پرداخت پرشین رتبه ۳۶ را بر اساس عملکرد سال مالی ۱۳۹۶ در بین 100 شرکت برتر کشور به خود اختصاص داد. این در حالی است که آسان پرداخت پرشین سال گذشته در این رتبه‌بندی حائز رتبه ۴۸ شده بود.

سازمان مدیریت صنعتی از سال ۱۳۷۷ هر ساله رده‌بندی شرکت‌های برتر کشور (IMI-100) را با ارزیابی شاخص‌هایی مانند رتبه فروش، ارزش افزوده، میزان دارایی و اشتغال‌زایی، سودآوری و ارزش بازار انجام داده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.