راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جی‌اس‌اس با تمرکز بر پروژه هوش مصنوعی خود در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت حضور دارد

گروه شرکت‌های گرایش تازه کیش (جی‌اس‌اس) در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، از پروژه آلفا، فاز اول پیاده‌سازی هوش مصنوعی این شرکت در صنعت بانکی رونمایی خواهد کرد. دیگر برنامه جی‌اس‌اس در همایش هشتم، سخنرانی کیوان ارج، مدیرعامل شرکت کاوشگران همراه کیش، از شرکت‌های زیرمجموعه جی‌اس‌اس است. او در روز اول همایش، نهم بهمن ساعت 11:30 در سالن 1 به بررسی امنیت کیف پول دیجیتال می‌پردازد.

جی‌اس‌اس در فاز اول پیاده‌سازی پروژه هوش مصنوعی خود از آلفا رونمایی خواهد کرد. در این پروژه تولید گفتار و تشخیص و درک آن (پردازش زبان طبیعی انسان)، دستورپذیری و قابلیت انجام اعمال فیزیکی در محیط طبیعی و مجازی، استنتاج و استدلال، تشخیص الگو و بازشناسی الگو برای پاسخگویی به مسائل بر اساس دانش قبلی، ایجاد شمایلی گرافیکی یا فیزیکی جهت ابراز احساسات و عکس العمل‌های ظریف و سرعت عکس العمل بالا توسط ربات آلفا امکان پذیر است.

آلفا می‌تواند کلمات، واکنش‌ها، رفتارها و حرکات جدید را هر روز در تعاملات اجتماعی و کاری خود بیاموزد و این اطلاعات نوین را در دیتابیس خود ذخیره کرده و حتی مدیریت کند. این ویژگی منحصر‌به‌فرد باعث می‌شود که این ربات هوشمند بتواند از تجربیات روز گذشته خود برای عملکرد بهتر در روزهای آتی استفاده کند.

آلفا در صنعت بانکی نیز می‌تواند با ارائه تمامی سرویس‌های مبتنی بر کارت و سرویس‌هایی نظیر اعلام مانده حساب، کارت‌به‌کارت، خرید شارژ، انتقال وجه و غیره نقش مهمی را در جهت تسهیل و تسریع امور بانکی ایفا کند.

از آنجایی که بخش عمده‌ای از پروژه‌های جاری و در دست اجرا در جی‌اس‌اس علاوه بر صنعت بانکداری، مشتریان غیربانکی و نهادهای دولتی نیز هستند، سرویس‌ها و خدمات فزاینده‌ای به‌منظور سهولت در چرخه این فعالیت‌ها، توسط فناوری هوش مصنوعی پیاده‌سازی و ارائه شده که فازهای بعدی این طرح بر اساس اولویت‌های اعلام‌شده از سوی نهادهای مختلف و ذیربط در دستور کار قرار گرفته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.