راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

طرح عقیق بانک انصار با سقف 10میلیارد ریال درحال اجراست / تعیین مبلغ، مدت بازپرداخت و نرخ سود تسهیلات بر اساس شرایط مشتری

در طرح تسهیلاتی عقیق بانک انصار، تعیین مبلغ، مدت بازپرداخت و نرخ سود تسهیلات بر اساس شرایط و خواست مشتری است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و تبلیغات بانک انصار، این بانک با هدف تنوع‌بخشی در خدمات بانکی مشتریان، اقدام به طراحی تسهیلات عقیق کرده است. در این طرح علاوه بر مشتریان حقیقی، مشتریان حقوقی نیز می‌توانند از خدمات خاص و تسهیلات طرح بهره‌مند شوند.

طرح تسهیلاتی عقیق بانک انصار با سقف 10 میلیارد ریال و اقساط 100 ماهه در حال اجراست و مشتریان بانک، صاحبان کسب‌وکار و عموم مردم می‌توانند بر اساس عقد مرابحه از آن استفاده کنند. در این طرح، تعیین مبلغ، مدت بازپرداخت و نرخ سود تسهیلات بر اساس شرایط و خواست مشتری است.

اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند به‌منظور بهره‌مندی از این طرح نسبت به افتتاح سپرده قرض‌الحسنه جاری بدون دسته چک اقدام کنند.

این گزارش می‌افزاید نرخ سود تسهیلات از 8 الی 18 درصد بر اساس توافق با مشتریان تعیین می‌شود. جهت اطلاع بیشتر با شماره 096300 مرکز خدمات مشتریان تماس و یا به شعب سراسر کشور مراجعه کنید.

1 دیدگاه
  1. جواهر می‌گوید

    اگرچنین طرحی بدون پیچدگی باشدبسیارعالی است موفق باشین البته فقط حرف نباشد موقع مراجعه اینقدر سربگردانند که پشیمان شوندارگرفتن وام بهرصورت اگرواقعیت داشته باشدعالیه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.