راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مسابقه دانشجویی «ایده ملت» بانک ملت با تقدیر از برگزیدگان در مراسم اختتامیه، به پایان رسید

مسابقه ایده ملت که از سوی بانک ملت با موضوع تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغاتی برگزار شد، با معرفی سه تیم برتر از میان ۷۰ برنامه ارایه‌شده به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، در مراسم اختتامیه این مسابقه که با حضور علیرضا لگزائی قائم‌مقام مدیرعامل بانک ملت و جمعی از مدیران ارشد این بانک و همچنین دکتر سهرابی رییس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و تعدادی از اعضای هیات علمی این دانشگاه برگزار شد سه تیم«دهه‌شصتی‌های خلاق»، «بنچمارک» و «شریف مارکترز» به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب و جایزه نقدی ۲۴، ۱۵ و ۹ میلیون تومانی خود را در قالب چک جام بانک ملت دریافت کردند.

علیرضا لگزائی در اختتامیه این مسابقه دانشجویی-تخصصی، با قدردانی از همکاری دانشگاه تهران به‌ویژه دانشکده مدیریت این دانشگاه، ارتباط بانک ملت و دانشگاه را ارتباطی عمیق و باسابقه توصیف کرد و از حمایت کامل مدیرعامل و هیات مدیره این بانک از همکاری با واحدهای دانشگاهی خبر داد.

عضو هیات مدیره بانک ملت مسابقه ایده ملت را تبلور ارتباط صنعت و دانشگاه دانست و آن را زمینه‌ساز تحولات مثبت در آینده صنعت بانکداری و استفاده از ظرفیت نیروهای خلاق علمی و جوان برشمرد.

لگزائی همچنین با اعلام این مطلب که مسابقه ایده ملت قابل تسری به موضوعات دیگری از قبیل خدمات و تسهیلات اعتباری بانک و خدمات مبتنی بر فناوری بلاکچین نیز هست، خواستار ورود دانشجویان علاقه‌مند به این موضوعات در آینده نزدیک شد.

دکتر بابک سهرابی رییس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران هم طی سخنانی از ابتکار بانک ملت و مدیریت ارشد آن در برگزاری این مسابقه قدردانی و ارتباط دانشکده متبوع خود با بانک ملت را دارای سابقه‌ای دیرینه ذکر کرد.

دکتر مسعود کیماسی مدیرکل بازاریابی بانک ملت و عضو هیات علمی دانشگاه تهران هم در سخنرانی آغازین این مراسم با اشاره به استقبال از این مسابقه گفت: «۱۸۰ تیم سه‌نفره و در مجموع ۵۴۰ نفر دانشجو از سراسر کشور برای شرکت در مسابقه اعلام آمادگی کردند که نهایتاً پس از برگزاری کارگاه‌های آموزشی، ۷۰ طرح تبلیغاتی به دبیرخانه مسابقه ارسال شد.»

او ادامه داد: «به دلیل رقابت فشرده و کیفیت بالای طرح‌ها به جای ۱۰ طرح، ۱۳ طرح به مرحله نهایی راه یافت و تیم داوری متشکل از مدیران بانک ملت و اساتید دانشگاه تهران طی دو روز پس از ارزیابی ۱۳ تیم برتر، سه تیم اول تا سوم را معرفی کردند.»

بر اساس این گزارش، مسابقه ایده ملت مسابقه‌ای دانشجویی برای تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغاتی بانک ملت بود که با هدف ایجاد یک پایگاه برای نوآوری باز از سوی بانک ملت و با همکاری دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در بازه زمانی خرداد تا پایان شهریور ۹۷ برگزار شد.

بر این اساس، دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف در قالب تیم‌های سه نفره به ارایه ایده‌های خود در تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغاتی ۹ محصول و خدمت بانک ملت پرداختند.

این گزارش می‌افزاید مرتضی تبریزی مدیر امور فناوری اطلاعات، هادی سپانلو مدیر امور طرح و برنامه، علیرضا جلالی فراهانی رییس مرکز تحقیقات و تحول استراتژیک بانک ملت و دکتر کیماسی، دکتر شاه‌حسینی و دکتر امین اعضای هیات علمی دانشگاه تهران تیم داوری این مسابقه را تشکیل می‌دادند.

در مراسم اختتامیه مسابقه ایده ملت علاوه بر اهدای جایزه به سه تیم برتر، سایر تیم‌های راه‌یافته به مرحله نهایی داوری هم جوایزی دریافت کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.