راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همکاری بانک ملی کویت با ریپل در حوزه بانکداری آنلاین

بانک ملی کویت (National Bank of Kuwait) اعلام کرده که قصد دارد با همکاری و مشارکت ریپل نت بلاکچین و ادغام این فناوری در پلتفرم بانکداری آنلاینش، امکان نقل‌وانتقالات 24ساعته در اردن را فراهم می‌کند و کشورهای جدیدی هم در این سرویس اضافه خواهند شد.

NBK Direct Remit امکان ارسال و دریافت آنی پول را در هر زمان برای مشتری فراهم می‌کند. زمانی که مشتری می‌خواهد پولی را به بانک ملی اردن ارسال کند، این تراکنش یک دینار کویت، معادل 3/29 دلار آمریکا هزینه خواهد داشت و زمانی که این نقل‌وانتقالات به دیگر بانک‌های کشور انجام شود، کارمزد 5 دینار می‌شود.

انتقال پول به حساب‌های بانک ملی اردن اعتبار آنی دریافت می‌کند و زمانی که پولی بخواهد به دیگر بانک‌ها جابجا شود از طریق سامانه پایاپای الکترونیکی انجام می‌شود.

این جدیدترین همکاری ریپل با موسسات مالی و بانک‌ها است و باید گفت که در حال حاضر به بیش از 100 موسسه مالی در دنیا ارائه خدمت می‌کند. ریپل از پیوستن شرکت‌هایی مانند بکسز بانکو، ایروالکس، کردیت اگریکول، کالیکس، کارنسیز دایرکت، دی‌لوکال، آی‌اف‌ایکس، راک بانک و ترانسفرگو به ریپل اظهار خوشحالی کرد.

ریپل به‌تازگی همکاری خودش را صرافی امارت متحده (UAE Exchange) را اعلام کرد که بدین وسیله امکان رمیتنس به آسیا با استفاده از فناوری بلاکچین در دسترس خواهد بود.

پروموث مانگهات مدیرعامل صرافی امارات متحده عربی می‌گوید: «بلاکچین وعده و وعیدهای فوق‌العاده‌ای برای این صنعت به ارمغان آورده است. پیش‌بینی ما بر این است که در سه‌ماهه اول سال 2019 و با استفاده از ریپل به یک یا دو بانک آسیایی متصل شویم و در بخش انجام رمیتنس از سراسر جهان به آسیا فعالیت خود را شروع کنیم.»

منبع: PYMTNS

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.