راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شروع مسیر تازه برای تاپ / درباره احمد جعفری، مدیرعامل تاپ بیشتر بدانید

ماهنامه عصر تراکنش / مهرماه امسال مهندس احمد جعفری قزل‌حصار، بر اساس تصویب هیات‌مدیره شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)، به‌عنوان مدیرعامل این شرکت منصوب شد. مهندس جعفری پیش از این معاونت فناوری اطلاعات بانک پارسیان را بر عهده داشت.

در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید که با حضور دکتر حسام شمس عالم، عضو هیات‌مدیره بانک پارسیان؛ مهندس مظفر پوررنجبر، مدیرعامل گروه داده‌پردازی بانک پارسیان؛ دکتر رفیعی، مدیرعامل گروه مالی بانک پارسیان؛ دکتر فرزان، معاون اعتبارات بانک پارسیان و مدیران ارشد شرکت‌های زیرمجموعه انجام شد، از زحمات مهندس عبدالعظیم قنبریان، مدیرعامل پیشین تقدیر و تشکر به عمل آمد. گفتنی است قنبریان به‌عنوان نایب‌رئیس هیات‌مدیره در شرکت تاپ حضور خواهد داشت.

سال 1393 که عبدالعظیم قنبریان، مدیریت تاپ را تحویل گرفت، وضعیت این شرکت تعریفی نداشت و در یک سال او سومین مدیرعامل بود. این خود نشان از آشفتگی وضعیت این شرکت داشت. قنبریان اما از عهده این کار به‌خوبی برآمد تا تازه‌ترین خبری که درباره این شرکت شنیده‌ایم، نمود آن در ابعاد بین‌المللی باشد. همین چند روز پیش، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه بر اساس جدیدترین رتبه‌بندی انجام‌شده توسط نشریه معتبر نیلسون ریپورت این شرکت در بین ۱۵۰ شرکت پذیرنده بزرگ دنیا با صعود هفت‌پله‌ای در مقایسه با سال قبل جایگاه بیست‌وهشتم را از آن خود کرده است.

با توجه به حضور چندساله مهندس جعفری در سمت هیات‌مدیره تاپ و سابقه طولانی‌مدت او در حوزه فناوری اطلاعات، به نظر می‌رسد برنامه مدونی که برای رسیدن به اهداف بلندمدت این شرکت بورسی دارد را اجرایی خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.