راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

عسگرپور: برنامه تلویزیونی «هنرپیشه» با «پات» ارتباطش با مردم را حفظ می‌کند

محمدمهدی عسگرپور، تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی هنرپیشه، از قابلیت استعدادیابی هنرمندان با استفاده از اپلیکیشن پات خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ایران کیش، قرار است برنامه هنرپیشه که به‌زودی از شبکه نسیم به تهیه‌کنندگی محمدمهدی عسگر پور و کارگردانی بیژن میرباقری روی آنتن می‌رود، استعدادهای هنرپیشگی را از سرتاسر ایران دور خود جمع کند و آن‌ها را به رای مردم بگذارد.

کسانی که مایل بودند در این برنامه حضور پیدا کنند، باید به سایت هنرپیشه رفته، با دانلود اپلیکیشن پات و رعایت خطوط داستانی معرفی‌شده و فرمت موردنظر کلیپ‌های بازیگری خود را از طریق این نرم‌افزار ارسال می‌کردند، تا از میان فیلم‌های ارسال‌شده برترین‌ها برای آزمون حضوری دعوت شوند.

رای‌گیری مردمی برای انتخاب بازی‌های برتر نیز از طریق اپلیکیشن پات صورت می‌گیرد.

در طول این برنامه 50 قسمتی نزدیک به 200 قطعه نمایشی از طریق این مسابقات ساخته می‌شود.

بخش‌های از گفتگوی محمدمهدی عسگر پور، تهیه‌کننده این برنامه را درباره نقش پات در پروژه جدیدش می‌خوانیم.

 

نقش اپلیکیشن پات در برنامه هنرپیشه ممکن است جای سوال داشته باشد. چگونه شما بین هنر و یک نرم‌افزار در حوزه پرداخت الکترونیکی و یک شرکت در این صنعت ارتباط برقرار کردید؟

برنامه هنرپیشه با این اقبال روبه‌رو شد تا پشتیبان و حامی که مایل بود در حوزه فرهنگ کار کند به آن بپیوندد. معمولا حامیان این‌چنینی، حوزه فرهنگ اولویتشان نیست اما خوشحالیم که این بار ما پشتیبانی داریم که دغدغه فرهنگی جزو اولویت‌هایش است.

به شکل طبیعی اپلیکیشن پات می‌تواند برای جمع‌آوری اطلاعات و برقراری ارتباط بین طرفداران برنامه و خود برنامه بسیار مناسب باشد.

اگر قرار بود چنین برنامه‌ای را به شکل سنتی دنبال کنیم با کار سختی روبه‌رو بودیم، البته فرهنگ استفاده از این اپلیکیشن‌ها برای اتصال به این برنامه شاید هنوز نهادینه نشده باشد که امیدواریم با برنامه هنرپیشه این اتفاق بیافتد.

من فکر می‌کنم بعد از پایان برنامه هنرپیشه اتفاقات بیشتری شامل حال این اپلیکیشن و مسیر برنامه هنرپیشه خواهد شد. برنامه هنرپیشه با کمک پات ارتباط خودش را با مردم حفظ می‌کند. ما باید به ارتباط طولانی‌تری با مردم فکر کنیم و این اپلیکیشن در حوزه‌های ارتباطات طولانی‌ترمی تواند به ما کمک کند.

 

بنابراین قرار است این اپلیکیشن بعد از برنامه هنرپیشه نیز در ارتباط با استعدادیابی فعالیت‌هایش را ادامه دهد، این بدان معناست که کار این نرم‌افزار فراتر از بحث رای‌گیری در روزهای مسابقات برنامه هنرپیشه است. از دیدگاه شما سایر فعالیت‌هایی که پات در این حوزه می‌تواند انجام دهد چیست؟

حداقل استفاده‌ای که این اپلیکیشن‌ها می‌توانند انجام دهند رای‌گیری مردمی است که خود این موضوع نیز موضوع کمی نیست.

اما ارتباطات بعد از این را خود پات برای ما تعریف می‌کند. مثلا فرض کنید که مخاطبین ما اکنون نیازهای فرهنگی‌شان را چگونه می‌توانند برآورده کنند؟ نیازهای فرهنگی که کم هم نیست، ممکن است گاهی غفلت کرده و نتوانیم این نیازها را دسته‌بندی کنیم اما وقتی این نیازها دسته‌بندی شود هم مشکلات مردم را حل می‌کنیم هم این کار می‌تواند تبدیل به کسب‌وکارهای بزرگی شود.

اکنون استعدادیابی در بحث هنرپیشگی را می‌توانیم از طریق پات دنبال کنیم. اما خیلی از افراد می‌خواهند تا بحث استعدادیابی را در سایر بخش‌های هنری نیز دنبال کنند یا نکات ظریف‌تری را از مطالب هنری دریافت کرده یا کارهای هنری خودشان را به‌روز کنند. این اپلیکیشن می‌تواند همه این موارد را انجام دهد. قدمی که باعث می‌شود مخاطبین این اپلیکیشن گسترده‌تر و حتی فراملی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.